پست های لایک شده در اینستاگرام را چگونه مشاهده کنیم؟

رسانه کلیک - با روشی که در این مطلب آموزش می‌دهیم به راحتی می‌توانید پست های لایک شده در اینستاگرام خود را پیدا کنید. 

پست های لایک شده در اینستاگرام را چگونه مشاهده کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است پستی آموزنده یا پستی مربوط به یک کسب‌وکار اینترنتی را لایک کنید و آن را سیو نکنید؛ اما بعدا به آن نیاز پیدا کنید و نام صفحه‌ای که آن پست را منتشر کرده بود نیز به خاطر نیاورید. در این حالت چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

خوشبحتانه در یکی از بخش‌های اینستاگرام تمام پست های لایک شده توسط شما ذخیره می‌شوند و بعدا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. برای مشاهده این پست‌های در اینستاگرام خود باید مراحل زیر را طی کنید.

مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید. سپس روی عکس پروفایلتان که در گوشه سمت راست و پایین صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا وارد صفحه خود شوید. سپس روی آیکون منو همبرگری (سه خط زیر هم) ضربه بزنید تا منوی از سمت راست صفحه برایتان باز شود.

پست های لایک شده در اینستاگرام

در این منو روی آخرین گزینه که Setting است کلیک کنید.

سپس در صفحه تنظیمات روی گزینه Account ضربه بزنید.

پست های لایک شده در اینستاگرام

در این صفحه بخشی به نام Posts you've like وجود دارد. با باز کردن این بخش، تمام پست‌هایی که تاکنون آن‌ها را لایک کرده‌اید نمایش داده می‌شود.

پست های لایک شده در اینستاگرام

ترتیب این پست‌ها بر اساس تاریخ لایک شدن است و آخرین پستی که لایک کرده‌اید بالای صفحه قرار دارد. با ضربه زدن روی هر یک از پست‌ها، به صفحه آن پروفایل می‌روید و تمام جزئیات پست را مشاهده می‌کنید.

توجه داشته باشید که تنها ۳۰۰ پست آخری که لایک کرده‌اید در این بخش ذخیره می‌شود؛ به همین دلیل بهتر است اگر به پستی احتیاج دارید، آن را ذخیره کنید.

ارسال نظر