آموزش نحوه پنالتی زدن در فیفا ۲۱ | چگونه پنالتی‌ ها را گل کنیم؟

پنالتی زدن در فیفا ۲۱ نسبت به نسخه‌های قبلی کمی سخت‌تر شده است. نکاتی وجود دارند که می‌تواند به گیمرها در زدن پنالتی کمک کند.

آموزش نحوه پنالتی زدن در فیفا ۲۱ | چگونه پنالتی‌ ها را گل کنیم؟

ترفندهای پنالتی زدن در فیفا ۲۱

پنالتی جزو یکی از فرصت‌های مهم گلزنی در فوتبال محسوب می‌شود. این فرصت شانس گل زدن و برتری تیم صاحب پنالتی را افزایش می‌دهد. حال، این شرایط در بازی‌های ویدیویی هم وجود دارد و پنالتی زدن فرصت خوبی برای گلزنی در بازی فیفا محسوب می‌شود.

بازی فیفا ۲۱ شرایط پنالتی‌زنی متفاوتی دارد و بازیکنان باید برای زدن پنالتی تمرین کنند. نکات و ترفندهای کاربردی برای پنالتی زدن در فیفا ۲۱ وجود دارد. اگر این موارد را به خوبی اجرا کنید، بدون شک می‌توانید هنگام پنالتی گل‌های مهمی بزنید. با کلیک همراه باشید.

تمرین زدن پنالتی تمرین زدن پنالتی

تمرینات اولیه و مفید پنالتی زدن

بازی FIFA 21 بخشی به نام Skill Games دارد که تکنیک‌ها و اصول اولیه بازی را به شما آموزش می‌دهد. حالتی در این بخش وجود دارد که مربوط به نحوه پنالتی زدن و جهت دادن به توپ برای شوت است. این حالت را تا آخر انجام دهید تا با اصول اولیه پنالتی زدن آشنا شوید.

یکی از نکات مثبت این بخش، این است که موانعی در مقابل بازیکن قرار داده می‌شود. این موانع به بازیکن برای آمادگی بهتر برای زدن پنالتی در فیفا ۲۱ کمک بسزایی می‌کند. به طور کلی سعی کنید تمام آموزش‌های بخش Skill Games این بازی را انجام دهید. این بخش می‌تواند شما را با گیم‌پلی بازی بهتر آشنا کند.

پنالتی زدن در FIFA 21 نحوه پنالتی زدن در مسابقات

هنگام پنالتی چه کار کنیم؟

تصمیم گرفتن و انتخاب جهت برای شوت کردن توپ، چالش مهمی را برای گیمر ایجاد می‌کند. بنابراین سعی کنید زودتر به نتیجه برسید و اقدام به شوت زدن کنید. معمولا بهترین نقطه برای زدن پنالتی، بالا و کنج راست یا چپ دروازه است.

زمان پنالتی را طولانی نکنید؛ چون بعد از مدت کوتاهی خود بازیکن به صورت خودکار اقدام به شوت‌زنی می‌کند. هنگام زدن شوت، قدرت شوت را زیاد یا کم پر نکنید؛ این کار باعث می‌شود پنالتی را از دست بدهید. یک نیروی متعادل می‌تواند ضربه مناسبی برای شوتزنی محسوب شود.

اگر به صورت دونفره با دوست خود بازی می‌کنید، جهت نشان‌دهنده توپ را خاموش کنید. این کار باعث می‌شود دوست شما جهت شوتزنی شما را تشخیص ندهد. ناگفته نماند، با خاموش بودن جهت توپ شما همچنان می‌توانید زاویه و جهت شوتزنی را کنترل کنید.

پنالتی زدن به صورت چیپ نحوه زدن پنالتی چیپ

نحوه زدن پنالتی چیپ

پنالتی چیپ یکی از مدل پنالتی‌های مورد علاقه گیمرها است. از این مدل پنالتی بیشتر برای کری‌خوانی استفاده می‌شود. نحوه زدن پنالتی چیپ یا پاننکا برای هر کنسول به شرح ذیل است:

  • کنسول پلی‌استیشن: دکمه L1 را نگهدارید و دکمه دایره (شوت) را بزنید.
  • کنسول ایکس‌باکس: دکمه LB را نگهدارید و دکمه B (شوت) را بزنید.

حتما به قدرت شوت خود توجه داشته باشید. اگر دکمه شوت را بفشارید، توپ به بیرون می‌رود. همچنین، می‌توانید به ضربه چیپ خود، جهت نیز بدهید تا توپ به شکل زیبایی درون دروازه برود.

پنالتی زدن چیپ با کنترلر نحوه پنالتی زدن چیپ با کنترلر

چگونه پنالتی بگیریم؟

در پنالتی‌ها، ممکن است که شما به عنوان دروازه‌بان جلوی توپ بایستید. برای اینکه بتوانید پنالتی بگیرید، باید منتظر باشید تا بازیکن اقدام به شوتزنی کند. زمانی که بازیکن به توپ ضربه می‌زند، او به جهتی که قصد شوتزنی دارد نگاه می‌کند. این لحظه بسیار مهم است که به سر زننده پنالتی نگاه کنید تا جهت درست را تشخیص بدهید.

ارسال نظر