پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام در سیستم‌عامل iOS و اندروید

رسانه کلیک - گاهی اوقات به دلیل زیاد بودن حجم کامنت‌های برخی از پست‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام دسترسی به یک کامنت خاص سخت می‌شود. یکی از روش‌هایی که می‌توان دسترسی به یک کامنت در یک پست اینستاگرامی را ساده‌تر و راحت‌تر کرد، استفاده از قابلیت پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام است.

پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام در سیستم‌عامل iOS و اندروید

پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام در سیستم‌عامل iOS

برای پین کردن کامنت‌های پست‌های اینستاگرام در آیفون ابتدا اینستاگرام را باز کنید و یکی از پست‌های خود را که می‌خواهید کامنتی را به آن پین کنید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پین کردن کامنت‌ها فقط برای پست‌های شخصی خودمان امکان‌پذیر است. زیر پست مورد نظرتان روی دکمه کامنت کلیک کنید.

پین کردن کامنت با این کار همه کامنت‌های زیر پست برای شما نمایش داده می‌شود. کامنتی را که می‌خواهید پین کنید انتخاب کنید و روی کامنت انگشت خود را به سمت چپ صفحه بکشید.

پین کردن کامنت با این کار چند گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. در بین این گزینه‌ها آیکون Pin که در تصویر زیر مشخص است برای شما نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید تا کامنت مورد نظر شما پین شود.

اینستاگرام با این کار کامنت مورد نظر شما در بالای همه کامنت‌ها نمایش داده می‌شود. این کار را می‌توانید برای 1 تا 3 کامنت زیر هر کدام از پست‌های شخصیتان انجام دهید.

پین کردن کامنت می‌توانید کامنت‌های پین شده را از حالت پین خارج کنید. برای این کار روی کامنت مورد نظر انگشت خود را از سمت راست به چپ بکشید و روی آیکون Pin کلیک کنید.

اینستاگرام از منوی باز شده گزینه unpin را انتخاب کنید.

پین کردن کامنت پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام در سیستم‌عامل اندروید

روند پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام در سیستم‌عامل اندروید کمی متفاوت‌تر از آنچه در بالا در مورد آیفون گفتیم، است. برای ویرایش کردن پست‌ها در اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام باید از عملیات Tap-and-Hold استفاده کرد. یعنی انگشت خود را روی کامنت برای چند لحظه نگهدارید و سپس کامنت را ویرایش کنید.

برای پین کردن کامنت‌های پست‌های اینستاگرام در سیستم‌عامل اندروید ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. دکمه کامنت را انتخاب کنید.

پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام انگشت خود را روی کامنت مورد نظر که می‌خواهید پین کنید برای چند لحظه نگهدارید .

پین کردن کامنت از گزینه‌هایی که در بالای صفحه برای شما نمایش داده می‌شود، آیکون Pin را انتخاب کنید.

پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام با انتخاب این آیکون، کامنت مورد نظر زیر پست پین خواهد شد. این کار را برای سه کامنت زیر هر پست می‌توانید انجام دهید.

پین کردن کامنت برای اینکه کامنت را از حالت پین شده خارج کنید انگشت خود را روی کامنت پین شده نگه دارید. از نوار منوی باز شده رد بالای صفحه روی آیکون unpin کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه unpin را انتخاب کنید.

پین کردن کامنت‌ها در اینستاگرام

ارسال نظر