چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

بسیاری از کاربران اینستاگرام برای ارتقای خدمات و محصولات خود از استوری‌های لینک‌دار استفاده می‌کنند. اما چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

شاید جالب باشد بدانید بیش از 500 میلیون حساب کاربری در اینستاگرام به طور مرتب از ویژگی استوری استفاده می‌کنند. حدود یک‌سوم از پربیننده‌ترین استوری ها نیز به برندهای مشهور تعلق دارد. در واقع ساخت استوری می‌تواند به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کند تا تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشند.

درج لینک در استوری اینستاگرام روشی است که اغلب برندها برای افزایش آگاهی افراد و توسعه خدمات خود از آن استفاده می‌کنند. این کار به واسطه ویژگی Swipe Up به راحتی قابل انجام است. در ادامه با همراه باشید تا شما را با فرایند درج لینک در استوری اینستاگرام آشنا کنیم.

همچنین بخوانید: آموزش اضافه کردن فونت های خاص به استوری

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور بالای 10K

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نخستین گام برای اضافه کردن لینک به استوری، استفاده از ویژگی Swipe Up است. طبق قوانین اینستاگرام تنها افرادی به این ویژگی دسترسی دارند که:

  • صفحه کاری یا بیزینس پروفایل داشته باشند.
  • حساب کاربری آن‌ها تأیید شده باشد.
  • تعداد فالوورهای آن‌ها بیش از 10 هزار نفر یا 10K باشد.

اگر جزو افراد واجد شرایط هستید، برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

1. هنگام آپلود کردن یا بارگذاری استوری خود، روی آیکون زنجیره شکل واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.

2. سپس عبارت +URL را انتخاب کنید تا امکان افزودن لینک صفحه وب برای شما میسر شود.

چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

3. حال مانند شکل زیر، URL سایت مورد نظر را در تکت باکس تایپ کنید. این همان آدرسی است که مخاطبان پس از بالا کشیدن صفحه به آن هدایت می‌شوند.

4. گزینه Done را بزنید.

5. در پایان روی گزینه +Story واقع در گوشه راست و پایین صفحه ضربه بزنید و استوری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

چطور در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

عبارت See More که در قسمت پایین استوری ظاهری شده، همان ویژگی Swipe Up است که افراد را به سایت مورد نظر هدایت می‌کند.

گذاشتن لینک در اینستاگرام با فالوور کم

اگر تعداد فالوورهای شما زیر 10K است، به هیچ عنوان نگران نباشید. اپلیکیشن IGTV این امکان را برای شما فراهم کرده تا لینک دلخواه خود را به ویدئوهایتان اضافه کنید.از آنجایی که استوری های اینستاگرام بیشتر از ویدئوهای IGTV دیده می‌شوند؛ بهتر است ویدئوی IGTV را در استوری خود تبلیغ کنید تا شانس تماشای لینک بالا برود.

روش دوم گذاشتن لینک در قسمت Bio است. هنگام انتشار استوری، از عباراتی مثل «لینک در بایو» استفاده کنید تا افراد به مشاهده لینک و باز کردن آن ترغیب شوند.

حال که با نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام آشنا شدید، می‌توانید خدمات و محصولات خود را بهتر به مخاطبان معرفی کرده و کسب و کار خود را رونق دهید.

ارسال نظر