چگونه آیکون اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون تغییر دهیم؟

رسانه کلیک – در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه شکل آیکون اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون تغییر داده و بدین ترتیب تنوع بیشتری را به گوشی خود اضافه کنید.

چگونه آیکون اپلیکیشن اینستاگرام را در آیفون تغییر دهیم؟

همانطور که می دانید حدودا ده سال از عمر اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار اینستاگرام می گذرد. به همین خاطر سازندگان آن تصمیم گرفته اند تا در اکتبر 2020، با ارائه چندین آیکون مختلف برای این اپ (از جمله آیکون پولاروید کلاسیک)، کاربران را در شادی خود سهیم کنند. در ادامه نحوه تغییر آیکون اپلیکیشن اینستاگرام در آیفون را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهیم داد.

ابتدا به اپ استور رفته و در صورت مشاهده بروزرسانی جدید ان را دانلود و نصب کنید. حال اپلیکیشن را اجرا کرده و روی آیکون پروفایل واقع در گوشه پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید.

حال از قسمت بالا و سمت راست، منوی همبرگری (سه خط موازی زیر یکدیگر) را لمس کنید.

حال پنجره جدیدی برای شما ظاهر می شود که باید از بین گزینه های آن Setting را انتخاب کنید.

صفحه Setting را بالا کشیده تا به صدر آن برسید. همانطور که در تصویر زیر می بینید چند ایموجی بامزه شما را تا رسیدن به بالای صفحه راهنمایی می کنند.

در شکل زیر تمام گزینه های موجود برای آیکون اپلیکیشن اینستاگرام را مشاهده کنید. در این میان دوربین پولاروید کلاسیک و لوگوی اصلی اینستاگرام نیز به چشم می خورند.

روی آیکون دلخواه خود ضربه بزنید تا دایره آبی رنگ در جلوی آن به نمایش درآید.

بدین ترتیب آیکون فعلی به آیکون انتخابی شما تغییر داده می شود. اما پیش از آن باید با زدن گزینه OK پیام ظاهر شده را تایید کنید.

اکنون هنگامی که به صفحه اصلی ایفون باز می گردید، آیکون جدید را مشاهده خواهید کرد.

مادامی که این ویژگی در دسترس باشد، شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن و تکرار مراحل فوق، آیکون اینستاگرام را تغییر دهید. البته اگر دستگاه شما از سیستم عامل iOS 14 یا بالاتر استفاده می کند، می توانید از هر شکل دیگری که تمایل داشتید را برای آیکون انتخاب کنید.

ارسال نظر