چگونه از افکت برای تماس تصویری اینستاگرام استفاده کنیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب روش استفاده از افکت برای تماس تصویری اینستاگرام را مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه از افکت برای تماس تصویری اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر دنیا است و یکی از پلتفرم‌هایی است که برای جذب مخاطبان بیشتر، همواره قابلیت‌های کاربردی و سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. تماس تصویری مدت زیادی است که به اینستاگرام اضافه شده است و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. یکی از قابلیت‌های جالب تماس تصویری در این پلتفرم این است که شما می توانید حین تماس خود از فیلترها و افکت‌های مختلف استفاده کنید.

برای استفاده از افکت برای تماس تصویری اینستاگرام باید مراحل زیر را طی کنید:

وقتی وارد اپلیکیشن اینستاگرام می‌شوید، گوشه بالا سمت راست صفحه علامت یک نامه قرار دارد. روی این علامت ضربه بزنید تا قسمت دایرکت و چت شما با دوستانتان باز شود.

در این صفحه نام افرادی که قبلا با آن ها صحبت کرده‌اید نوشته شده است. چت فرد مورد نظر خود را باز کنید. گوشه بالا سمت راست علامت دوربین قرار دارد که با لمس آن، تماس تصویری با فرد مورد نظر برقرار می‌شود. برای پیدا کردن نام فرد مورد نظر می‌توانید از کادر جست‌وجوی بالای لیست کمک بگیرید.

اگر قصد دارید با فردی تماس بگیرید که تاکنون در اینستاگرام با او صحبت نکرده اید یا چت او را پاک کرده‌اید، باید در گوشه بالا سمت راست صفحه دایرکت، روی علامت دوربین ضربه بزنید. اکنون صفحه جدیدی برای شما باز می شود و می‌توانید آیدی اینستاگرام فرد مورد نظر خود را جست‌وجو و او را به تماس تصویری دعوت کنید.

افکت برای تماس تصویری اینستاگرام

بعد از اینکه نام یک نفر را انتخاب کنید، دکمه آبی رنگ Start گوشه بالا سمت راست نمایان می‌شود و با ضربه زدن روی آن، تماس شما اغاز می‌شود. می‌توانید از این روش برای برقراری تماس تصویری گروهی استفاده کنید؛ تنها کافی است نام چند نفر را انتخاب کنید.

افکت برای تماس تصویری اینستاگرام

در صفحه تماس، گوشه پایین سمت راست، گزینه‌ای به نام Effects وجود دارد. روی این آیکون ضربه بزنید تا تمام فیلترهای سیو شده شما پایین صفحه نمایش داده شود. روی هر یک از فیلترهای مورد علاقه خود ضربه بزنید تا روی تماس تصویری شما اعمال شود.

ارسال نظر