چگونه تصاویر را از iCloud دستگاه های اپل دانلود کنیم؟

رسانه کلیک - با اینکه شما می‌توانید تصاویر موجود در iCloud دستگاه های اپل خود به ‌اشتراک بگذارید اما برای کاهش زمان بارگیری تصاویر، تهیه پشتیبانی از عکس‌ها و همچنین ویرایش‌ آنها باید ابتدا تصاویر را بر روی دستگاه خود دانلود کنید. در این مطلب به چگونگی انجام این فرآیند می‌پردازیم.

چگونه تصاویر را از iCloud دستگاه های اپل دانلود کنیم؟

فرآیند دانلود تصاویر از iCloud همیشه راحت نیست و ما در این مطلب می‌خواهیم مراحل دانلود تصاویر iCloud را بر روی دستگاه‌های آیفون، مک و کامپیوترهای شخصی ویندوز مرور کنیم تا شما حتی وقتی آفلاین هستید نیز به عکس‌های خود دسترسی داشته باشید.

چگونه عکس‌های خود را از وبسایت iCloud دانلود کنید؟

برای این‌کار شما میتوانید با استفاده از حساب کاربری Apple ID خود وارد حساب iCloud دستگاه های اپل خود شوید و با اینکار می‌توانید در آن واحد تا ۱۰۰۰ عکس را بر روی دستگاه خود دانلود کنید. اگر شما قصد دانلود بیش از این تعداد را داشته باشید باید در چند مرحله عکس‌های خود را دانلود کنید.

با استفاده از این روش در اصل یک نسخه از عکس‌های مورد نظر بر روی دستگاه شما کپی و ذخیره می‌شود و نسخه‌ی اولیه عکس‌ها در iCloud دست نخورده باقی می‌ماند و هر تغییری بر روی عکس‌های دانلود شده اعمال شود تاثیری بر عکس‌های ذخیره شده بر روی iCloud ندارد.

دانلود تصاویر بر روی تلفن‌همراه iPhone

۱) وبسایت iCloud.com را در سافاری گوشی خود باز کنید.

۲) وارد حساب کاربری iCloud خود شوید و وارد بخش تصاویر یا همان Photos شوید.

۳) تصاویری که قصد دانلود آنها را دارید انتخاب کنید.

۴)‌ بر روی گزینه ‌More(...) را در پایین سمت راست تصویر بزنید. و از بین گزینه‌های پیشنهادی بر روی Download کلیک کنید. و با تایید، فرآیند دانلود را شروع کنید.

۵) و در قسمت دانلودها که در بالا سمت راست سافاری گوشی شما وجود دارد فرآیند دانلود را مشاهده کنید. پس از اتمام دانلود، فایل شما در بخش دانلود‌های گوشی ذخیره شده و شما از طریق Files میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

دانلود تصاویر بر روی مک و یا ویندوز

۱) در مرورگر خود وبسایت iCloud.com را باز نمایید.

۲) وارد حساب iCloud خود شوید و بر روی Photos کلیک کنید.

۳) تصویر موردعلاقه خود را انتخاب کنید. برای انتخاب چند مورد دکمه‌ی Shift برای انتخاب بدون توقف و یا با نگهداشتن Cmd\Ctrl تصاویر را تک تک انتخاب کنید.

۴) گزینه‌ي دانلود را در بالا سمت راست صفحه را انتخاب کنید تا تصاویر شما دانلود شود.

۵) اگر شما چندین تصویر را دانلود کنید، iCloud آنها را در یک فایل زیپ ذخیره کنید.

دانلود تصاویر از برنامه iCloud روی iPhone و Mac

اگر شما گزینه‌ی بهینه‌سازی حافظه را در دستگاه خود فعال کرده باشید، دستگاه شما تصا‌ویر با به‌صورت فشرده و با کیفیت‌ پایین‌تر بر روی دستگاه شما ذخیره خواهد کرد و تنها زمانی که شما تصویر را داخل برنامه Photos باز کنید با کیفیت کامل بر روی دستگاه شما دانلود می‌شود. اما این دانلود موقتی‌ است و با کاهش حجم فضای خالی حافظه این تصاویر به‌صورت خودکار تبدیل به همان نسخه‌های فشرده خواهند شد.

برای دانلود عکس‌های خود با کیفیت بالا به‌صورت دائمی مراحل زیر را دنبال کنید.

مشابه دانلود تصاویر از وبسایت iCloud شما می‌توانید از برنامه‌ی Photos بر روی آیفون و یا مک خود استفاده کنید. تصاویر دانلود شده بر روی Downloads در مک و یا Files در آیفون ذخیره می‌شود.

برای انجام این کار در آیفون ابتدا وارد Files شوید، عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس گزینه Share را انتخاب کنید و در انتهای این گزینه SAve to Files را انتخاب نمایید. اکنون آیفون شما تصاویر با کیفیت بالا را در iCloud drive گوشی شما ذخیره می‌کند و شما می‌توانید از طریق Files به آنها دسترسی پیدا کنید.

برای انجام این عمل در Mac

برای ذخیره‌ی فایل‌های خود در مک تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از نوار بالای صفحه، مراحل زیر را دنبال کنید.

File > Export > Export Photo و سپس انتخاب کنید که تصاویر شما کجا ذخیره شوند.

ارسال نظر