چگونه در پیام‌رسان واتس‌اپ به افرادی که در فهرست مخاطبان ما نیستند پیام بدهیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه ارسال پیام برای افرادی را که در فهرست مخاطبان ما در پیام‌رسان واتس‌اپ روی سیستم‌عامل iOS وجود ندارد، آموزش خواهیم داد.

چگونه در پیام‌رسان واتس‌اپ به افرادی که در فهرست مخاطبان ما نیستند پیام بدهیم؟

بسیاری از کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ از این اپلیکیشن کاربردی برای برقراری تماس، پیام دادن و ارسال فایل به کاربران دیگر استفاده می‌کنند. اما همه این‌ها تنها برای زمانی امکان دارد که فرد مقابل در فهرست مخاطبان ما قرار داشته باشد. به عبارت دیگر اگر بخواهیم برای فردی از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ پیام ارسال کنیم این فرد حتماً باید در فهرست مخاطبان ما قرار داشته باشد.

خوشبختانه در پیام‌رسان واتس‌اپ در سیستم‌عامل iOS ارسال پیام به این افرادی که در فهرست مخاطبان ما وجود ندارند نیز امکان‌پذیر است. در این مطلب نحوه ارسال پیام برای افرادی را که در فهرست مخاطبان ما در پیام‌رسان واتس‌اپ روی سیستم‌عامل iOS وجود ندارد، آموزش خواهیم داد.

قبل از ارسال پیام باید از بخش تنظیمات یا Setting روی دستگاه iOS خود وارد بخش Shortcuts شده و سپس گزینه Allow Untrusted Shortcuts را فعال کنید.

برای این کار اسلایدر کنار گزینه Allow Untrusted Shortcuts را فعال یا سبز کنید.

پیام‌رسان واتس‌اپ از منوی باز شده گزینه Allow را برای تائید فعال شدن این گزینه انتخاب کنید.

ارسال پیام در پنجره باز شده رمز عبور خود در گوشی را وارد کنید.

رمز عبور با انجام این کار می‌توانید از کلیدهای میانبر برای ارسال پیام به افرادی که شماره تلفن آن‌ها در فهرست مخاطبان شما وجود ندارد استفاده کنید.

برای این کار در مرور Safari وارد این آدرس بشوید.

از صفحه باز شده روی دکمه Get Shortcuts کلیک کنید.

پیام‌رسان واتس‌اپ با کلیک روی این دکمه اپلیکیشن Shortcuts برای شما باز می‌شود. در انتهای صفحه باز شده روی گزینه Add Untrusted Shortcuts کلیک کنید.

ارسال پیام اپلیکیشن shortcuts برای شما نصب می‌شود. این اپلیکیشن را باز کنید و سپس وارد قسمت My Shortcuts شده و روی گزینه WhatsApp Unsaved Number کلیک کنید.

پیام‌رسان واتس‌اپ در این حالت باید شماره تلفن فرد مورد نظری را که می‌خواهید به او در پیام‌رسان واتس‌اپ پیام ارسال کنید وارد کنید. در اینجا باید شماره فرد را همراه با کد کشور وارد کنید. در این قسمت باید فقط اعداد را وارد کنید و نباید از کاراکترهایی مثل + یا () استفاده کنید. به عبارت دیگر اگر برای فردی در ایران می‌خواهید پیامی ارسال کنید باید شماره تلفن او را به صورت 0098911234567 وارد کنید.

ارسال پیام در این حالت اپلیکیشن Shortcuts صفحه مربوط به ارسال پیام به شماره مورد نظر را در اپلیکیشن واتس‌اپ باز می‌کند. در بالای صفحه باز شده به جای نام کاربر یا مخاطب، شماره او وارد شده است.

پیام‌رسان واتس‌اپ در صفحه باز شده پیام خود را تایپ کنید و سپس روی کلید send کلیک کنید. به همین راحتی شما توانستید به فردی که شماره تلفن او در فهرست مخاطبان شما وجود ندارد از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ پیام ارسال کنید.

ارسال نظر