چگونه فهرست رستوران های بازدید شده در گوگل مپ را مشاهده کنیم؟

رسانه کلیک – گوگل مپ یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسیریابی است. اما چگونه می توان به فهرست رستوران های بازدید شده در این برنامه دست پیدا کرد؟

چگونه فهرست رستوران های بازدید شده در گوگل مپ را مشاهده کنیم؟

اگر هنگام استفاده از گوگل مپ به حساب کاربری خود در گوگل وارد شده باشید، تاریخچه مکان هایی که از آن ها بازدید کرده اید در برنامه ثبت می شود. این قابلیت را می توانید در صورت تمایل غیر فعال کنید اما بد نیست بدانید که اطلاعات جالبی از طریق همین ویژگی به دست می آیند. در ادامه به شما آموزش می دهیم با انجام چن مرحله ساده، به فهرست رستوران های بازدید شده در گوگل مپ دسترسی پیدا کنید.

تاریخچه موقعیت مکانی شما در قسمت Timeline گوگل مپ قابل مشاهده است و می توان آن را بر اساس تاریخ، مکان، شهر و غیره مرتب کرد. تب Places به شما نشان می دهد که در گذشته از چه مکان هایی بازدید کرده اید. برای شروع اپلیکیشن را روی آیفون، آیپد و یا دستگاه اندرویدی خود به اجرا درآورده و روی تب Saved ضربه بزنید.

رستوران های بازدید شده در گوگل مپ

به پایین صفحه رفته و Timeline را بزنید.

به تب Places بروید.

رستوران های بازدید شده در گوگل مپ

حال می توانید مکان هایی که از آن ها بازدید کرده اید را در دسته بنده هایی مختلف نظیر Shopping و Attractions مشاهده کنید. برای دیدن فهرست رستوران های بازدید شده در گوگل مپ Food & Drinks را بزنید.

پس از ظاهر شدن فهرست خواهید دید که در چه تاریخ و چند مرتبه به یک رستوران سر زده اید.

با ضربه زدن روی آیکون Bookmark مکام مورد نظر به فهرست شخصی شما اضافه خواهد شد.

با ضربه زدن روی آیکون سه نقطه نیز می توانید آخرین مکان های بازدید شده را مشاهده نموده و یا فهرست را به طور کلی پاک کنید.

با انتخاب گزینه Select نیز می توانید چند مکان مختلف را هایلایت کرده، به فهرست اضافه نموده و یا کلا حذف کنید.

به همین راحتی می توانید به فهرست رستوران های بازدید شده دسترسی پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که نتایج چندان هم دقیق و قابل اعتماد نیستند.

ارسال نظر