چگونه نام کاربری توییتر را تغییر دهیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب با ما همراه باشید تا روش تغییر نام کاربری توییتر در گوشی‌های اندروید و آیفون و نسخه تحت وب را به شما آموزش دهیم.

چگونه نام کاربری توییتر را تغییر دهیم؟

در شبکه اجتماعی توییتر، نام کاربری مانند یک شناسنامه و آدرس دیجیتالی برای افراد عمل می‌کنند. کاربران دیگر برای ارسال پیام به صورت مستقیم و یا منشن کردن سایرین از نام کاربری افراد مورد نظر خود استفاده می‌کنند. خوشبختانه امکان تغییر این نام در توییتر روی همه اپلیکیشن‌های این شبکه اجتماعی از آیفون گرفته تا گوشی‌های اندرویدی و وب برای کاربران وجود دارد.

تغییر نام کاربری توییتر در اپلیکیشن تحت وب

روش تغییر نام کاربری توییتر در اپلیکیشن تحت وب شبکه اجتماعی توییتر روی همه سیستم‌عامل‌ها مثل ویندوز، لینوکس، مک و کروم‌بوک بسیار ساده و آسان است. برای این کار ابتدا با هر مرورگری که دوست دارید مثل کروم یا فایرفاکس وارد سایت توییتر به این آدرس شده و در نوار کنار صفحه روی دکمه ellipses یا دکمه‌ای که آیکون آن به شکل 3 نقطه است کلیک کنید تا منوی تنظیمات باز شود.

تغییر نام کاربری در توییتر در منوی باز شده گزینه Setting and Privacy را انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری در توییتر در صفحه Setting روی گزینه Account کلیک کنید و سپس از منوی باز شده روی گزینه Username کلیک کنید.

تغییر نام کاربری در توییتر در صفحه Change Username روی باکس متنی Username کلیک کنید و سپس نام کاربری توییتر جدیدی را که می‌خواهید تایپ کنید. توییتر در حین تایپ کردن نام بررسی می‌کند که آیا این نام کاربری قبلاً انتخاب شده است یا نه. بعد از وارد کردن نام مورد‌نظر روی گزینه Save کلیک کنید.

تغییر نام کاربری در توییتر با انجام این کار، نام کاربری جدید برای شما انتخاب می‌شود. معمولاً تغییرات به سرعت اعمال می‌شود اما اگر این تغییرات را نتوانستید مشاهده کنید، بهتر است از حساب کاربری خود در توئیتر خارج شده و دوباره لاگین کنید تا تغییرات را مشاهده نمایید.

تغییر نام کاربری توییتر در گوشی‌های اندرویدی و آیفون

در گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ها مثل گوشی‌های اندرویدی و آیفون روش تغییر دادن نام کاربری در توئیتر شبیه به تغییر نام کاربری در اپلیکیشن تحت وب توئیتر است. در این مثال ما تصاویر مربوط به تغییر نام کاربری توییتر در آیفون را نمایش داده‌ایم اما روش کار برای تغییر این نام در گوشی‌های اندرویدی نیز به همین شکل است.

ابتدا اپلیکیشن تویئیتر را روی دستگاه خود باز کنید. روی تصویر پروفایل خود که در پایین صفحه گوشه سمت چپ قرار دارد، ماند تصویر زیر کلیک کنید.

شبکه اجتماعی توییتر در نوار منوی کنار صفحه روی گزینه Setting and Privacy کلیک کنید. در آیپد روی آیکون 3 نقطه باید کلیک کنید و سپس از منوی باز شده روی گزینه Setting and Privacy کلیک کنید.

شبکه اجتماعی توییتر در صفحه باز شده روی گزینه Account و سپس Username کلیک کنید.

شبکه اجتماعی توییتر در صفحه Update Username روی باکس متنی New کلیک کنید. اگر از شما سؤالی مبنی بر تائید اینکه می‌خواهید نام خود را تغییر دهید پرسیده شد، آن را تائید کنید و یا روی گزینه Continue کلیک کنید. نام جدید خود را تایپ کنید و سپس روی دکمه Done کلیک کنید.

شبکه اجتماعی توییتر بعد از انجام این کار از بخش تنظیمات خارج شده و از توییتر خود استفاده کنید.

ارسال نظر