چگونه “Do not disturb while driving” را در آیفون غیرفعال کنیم؟

رسانه کلیک -در این مطلب روش غیرفعال کردن قابلیت Do not disturb while driving در گوشی‌های آیفون را آموزش می‌دهیم. 

چگونه “Do not disturb while driving” را در آیفون غیرفعال کنیم؟

ویژگی "Do not disturb while driving" یکی از ویژگی‌ها بالقوه ضروری گوشی‌های آیفون است که از جان شما حین رانندگی محافظت می‌کند. اما گاهی در زمان مناسب فعال نمی‌شود. برای مثال شما در ماشین در حال حرکت هستید اما رانندگی نمی کنید. در این مطلب به چگونگی خاموش کردن این ویژگی در چنین وقت‌هایی می‌پردازیم.

این ویژگی باعث می‌شود وقتی شما در حال رانندگی هستید، نوتیفیکیشن‌های گوشی باعث از بین رفتن تمرکزتان در حین رانندگی نشود و با مسدود کردن هرگونه نوتیفیکیشن (حتی نوتیفیکیشن تماس) و ارسال خودکار یک پیام پیش‌فرض در پاسخ مانع از هرگونه حواس‌پرتی برای شما حین رانندگی می‌شود. اما گاهی شما نیاز به این ویژگی ندارید و نمی‌خواهید نوتیفیکیشن‌های گوشی شما بلاک شود. در این صورت برای غیرفعال کردن آن مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید.

ابتدا با زدن بر روی آیکون تنظیمات وارد آن شوید.

در تنظیمات دنبال ''Do not disturb'' باشید.

Do not disturb while driving سپس با ورود به این بخش، نشان‌گر تصویر را تا رسیدن به گزینه Do not disturb while driving پایین بیاورید و بر روی Active بزنید.

Do not disturb while driving در صفحه بعدی شما لیستی از حالت‌هایی که در آن این ویژگی فعال می‌شود را مشاهده می کنید. این حالت‌ها به ترتیب شامل ''خودکار''، ''هنگام اتصال به بلوتوث ماشین'' و ''دستی'' می‌باشد. گزینه دستی یا ''manually'' را انتخاب کنید.

Do not disturb while driving

اکنون این ویژگی تنها زمانی فعال می‌شود که شما به صورت دستی آن را فعال کنید.

ارسال نظر