ترفند کد مکالمه رایگان ایرانسل

با شماره‌گیری کد مکالمه رایگان ایرانسل و خرید هر یک از بسته‌های پیشنهادی، می‌توانید هزینه‌های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید.

ترفند کد مکالمه رایگان ایرانسل

کد مکالمه رایگان ایرانسل

با توجه به نیاز کاربران امروزی به برقراری تماس‌های متعدد، بسیاری از اپراتورهای موبایل از جمله ایرانسل طرح‌های متفاوتی را برای مشتریان خود تعریف کرده‌اند. با استفاده از این طرح‌ها و بسته‌های کاربردی مختلف می‌توانید هزینه‌های خود را دست‌کم در برقراری تماس‌های تلفنی به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

ایرانسل به عنوان یکی از اپراتورهای اصلی در ایران، با تهیه بسته‌های متعدد جهت مکالمه، پیام‌رسانی، اینترنت، ترکیبی و سرویس‌های دیگر پیوسته در تلاش است تا رضایت کاربران خود را افزایش دهد.

یکی از پرطرفدارترین بسته‌های پیشنهادی این شرکت، بسته مکالمه طلایی است که با استفاده از آن می‌توانید در ازای پرداخت مبلغی ناچیز (در مقایسه با تعرفه‌های معمولی) مدت‌زمان زیادی را مشغول مکالمه با افراد مختلف باشید.

این بسته شگفت‌انگیز از جانب تمام کاربران ایرانسل مورد استقبال قرار گرفته و بسیار مقرون به‌صرفه است. تنها کافیست کد دستوری ستاره 4444 مربع (*4444#) را شماره‌گیری کنید تا بسته مکالمه ویژه خود را یافته و آن را فعال کنید.

کد مکالمه رایگان ایرانسل

کد مکالمه رایگان ایرانسل

توجه داشته باشید که بر اساس الگوی مصرفی، بسته پیشنهادی مکالمه برای هر کاربر متفاوت خواهد بود. با خرید هر بسته و به محض فعال‌سازی آن، می‌توانید از مکالمه چندبرابری استفاده کنید. بسته‌های فعال‌شده به وسیله کد *4444# با تخفیف محاسبه شده‌اند و تنها به تماس‌های درون شبکه‌ای محدود می‌شوند.

نظر شما درباره این طرح چیست؟ آیا از آن استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر