Quick Replies چیست؟ به پیام های دایرکت پاسخ سریع و از پیش مشخص شده دهید!

رسانه کلیک - قابلیت پاسخ سریع یا همان Quick Replies به اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام اضافه شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با چگونگی فعال‌سازی و مزیت‌های استفاده از آن برای کسب‌وکارتان آشنا شویم.

Quick Replies چیست؟ به پیام های دایرکت پاسخ سریع و از پیش مشخص شده دهید!

معمولا گفته می‌شود زمان پاسخگویی به مشتریان در هنگام فروش، یک مزیت بسیار مهم برای کسب‌وکارهاست. آمارها می‌گوید 73٪ از مشتریان از برندها و خدماتی که برای وقت آن‌ها ارزش قائل هستند و طی چند دقیقه به درخواست های آن‌ها پاسخ می دهند، قدردانی می کنند.

به همین دلیل اینستاگرام بخش پیام‌های دایرکت را به روز کرده و قابلیت Quick Replies را به آن افزوده است.

Quick Replies چیست؟

قابلیت پاسخ سریع (Quick Replies) یکی از ویژگی های جدید چت دایرکت اینستاگرام است که امکان ایجاد الگوهای پاسخ را فراهم کرده و شما می‌توانید با وارد کردن یک میانبر، آن پیام را به صورت فوری برای مخاطبان ارسال کنید. توجه داشته باشید که کلمه میانبر حنتما در متن پیام شما باشد تا متن مورد نظر پیش از ارسال برای شما پیشنهاد شود.

همچنین شما می توانید تعداد نامحدودی از اینگونه پیام ها را ایجاد کنید. این قابلیت بهترین فرصت برای ساده‌تر کردن ارتباط خود با مشتریان و رونق فروش کسب‌وکارتان است.

چگونه می توان از Quick Replies استفاده کرد؟

استفاده از این قابلیت چند روش ساده دارد:

1. ابتدا بخش دایرکت صفحه اینستاگرام خود را باز کنید.

2. روی هر چت کلیک کرده و نماد پیام را در انتهای پنجره پیدا کنید.

3. یک پنجره جدید ظاهر می شود. روی گزینه پاسخ سریع جدید کلیک کرده و پیام خود را بنویسید (یادتان نرود به کلمه میانبر برای آن فکر کنید). سپس روی ذخیره کلیک کنید.

پاسخ سریع اینستاگرام 4- می‌توانید پیام‌های زیادی را که لازم دارید تشکیل دهید.

5- دفعه بعد که نیاز به ارسال پاسخ سریع دارید، کافیست کلمه میانبر را بنویسید تا پیام مربوطه ظاهر شود؛

پیام سریع اینستاگرام 6. روی آن کلیک کرده و ارسال کنید (در صورت لزوم می‌توانید پیام خود را اصلاح کرده و سپس ارسال کنید)!

قابلیت Quick Replies چه مزایایی دارد؟

پاسخگویی سریع به مشتریان برای هر کسب‌وکاری یک فرصت عالی است. به جز صرفه جویی در وقت و دسترسی بسیار مناسب، پیام سریع اینستاگرام به بهبود تجربه مشتریان، افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان و افزایش فروش کمک می‌کند. همچنین رضایت و وفاداری مشتریان را نیز بالا می برد.

ارسال نظر