کد خبر:1268514
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

قابلیت آماده‌سازی پاسخ های مشخص برای اکانت های بیزینسی؛

Quick Replies چیست؟ به پیام های دایرکت پاسخ سریع و از پیش مشخص شده دهید!

Quick Replies

رسانه کلیک - قابلیت پاسخ سریع یا همان Quick Replies به اکانت‌های بیزینسی اینستاگرام اضافه شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با چگونگی فعال‌سازی و مزیت‌های استفاده از آن برای کسب‌وکارتان آشنا شویم.

معمولا گفته می‌شود زمان پاسخگویی به مشتریان در هنگام فروش، یک مزیت بسیار مهم برای کسب‌وکارهاست. آمارها می‌گوید 73٪ از مشتریان از برندها و خدماتی که برای وقت آن‌ها ارزش قائل هستند و طی چند دقیقه به درخواست های آن‌ها پاسخ می دهند، قدردانی می کنند.

به همین دلیل اینستاگرام بخش پیام‌های دایرکت را به روز کرده و قابلیت Quick Replies را به آن افزوده است.

Quick Replies چیست؟

قابلیت پاسخ سریع (Quick Replies) یکی از ویژگی های جدید چت دایرکت اینستاگرام است که امکان ایجاد الگوهای پاسخ را فراهم کرده و شما می‌توانید با وارد کردن یک میانبر، آن پیام را به صورت فوری برای مخاطبان ارسال کنید. توجه داشته باشید که کلمه میانبر حنتما در متن پیام شما باشد تا متن مورد نظر پیش از ارسال برای شما پیشنهاد شود.

همچنین شما می توانید تعداد نامحدودی از اینگونه پیام ها را ایجاد کنید. این قابلیت بهترین فرصت برای ساده‌تر کردن ارتباط خود با مشتریان و رونق فروش کسب‌وکارتان است.

چگونه می توان از Quick Replies استفاده کرد؟

استفاده از این قابلیت چند روش ساده دارد:

1. ابتدا بخش دایرکت صفحه اینستاگرام خود را باز کنید.

2. روی هر چت کلیک کرده و نماد پیام را در انتهای پنجره پیدا کنید.

3. یک پنجره جدید ظاهر می شود. روی گزینه پاسخ سریع جدید کلیک کرده و پیام خود را بنویسید (یادتان نرود به کلمه میانبر برای آن فکر کنید). سپس روی ذخیره کلیک کنید.

پاسخ سریع اینستاگرام4- می‌توانید پیام‌های زیادی را که لازم دارید تشکیل دهید.

5- دفعه بعد که نیاز به ارسال پاسخ سریع دارید، کافیست کلمه میانبر را بنویسید تا پیام مربوطه ظاهر شود؛

پیام سریع اینستاگرام6. روی آن کلیک کرده و ارسال کنید (در صورت لزوم می‌توانید پیام خود را اصلاح کرده و سپس ارسال کنید)!

قابلیت Quick Replies چه مزایایی دارد؟

پاسخگویی سریع به مشتریان برای هر کسب‌وکاری یک فرصت عالی است. به جز صرفه جویی در وقت و دسترسی بسیار مناسب، پیام سریع اینستاگرام به بهبود تجربه مشتریان، افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان و افزایش فروش کمک می‌کند. همچنین رضایت و وفاداری مشتریان را نیز بالا می برد.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
قیمت اینترنت برخی اوپراتورها افزایش یافت

 این افزایش قیمت ها بین 30 تا 50 درصد در اپراتورهای مختلف متغیر است. این افزایش...

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 7 مشخص شد

 پیش از این گزارش شده بود که ایسوس درحال کار بر روی سری جدید گوشی‌های هوشمند...

مایکروسافت لغو عرضه‌ Redfall روی پلی‌استیشن 5 را تکذیب کرد

شرکت مایکروسافت (Microsoft) اعتقاد دارد که نه‌ تنها جلوی انتشار هیچ بازی برای پلی...

بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ۱۴۰۱ توسط کاربران ایرانی

با پایان سال ۱۴۰۱ باید بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل را مرور کنیم. در ادامه...

عربستان سعودی قصد دارد در شرکت فضایی اسپیس‌ایکس سرمایه‌گذاری کند

عربستان سعودی قصد دارد در یک همکاری با اسپیس‌ایکس، به‌عنوان سرمایه‌گذار در...

هوش مصنوعی ChatGPT حالا می‌تواند با کمک افزونه‌ها به اینترنت دسترسی داشته باشد

OpenAI در خبری اعلام کرد که ChatGPT حالا از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند...

تیک‌های آبی سیستم قدیمی توییتر در روز دروغ اول آوریل حذف می‌شود

 توییتر در خبری اعلام کرده است که از 1 آوریل (12 فروردین) تیک‌هایی آبی قدیمی...

تلسکوپ هابل برای اولین‌بار یک سیاه‌چاله ابَرپرجرم فراری را ثبت کرد

تلسکوپ هابل موفق به ثبت اولین تصویر از یک سیاه‌چاله ابَرپرجرم فراری شد.

به‌روزرسانی واتس‌اپ با دو قابلیت جدید؛ مدیریت گروه‌ها آسان‌تر می‌شود

واتس‌اپ آپدیتی شد و حالا افزون بر امکان مشاهده گروه‌های مشترک خود با دیگر...

گوشی جدید نوکیا معرفی شد

 بر اساس خبرهای جدید، امروز شرکت نوکیا به صورت رسمی از گوشی هوشمند Nokia C12 Pro...