رقابت Slack با اسکایپ و گوگل هنگ اوت بر سر ویژگی‌های تماس

Slack به تازگی یک ویژگی جدید اضافه کرده است که آن را بیش از پیش در رقابت با اسکایپ و Google Hangouts قرار می‌دهد.

رقابت Slack با اسکایپ و گوگل هنگ اوت بر سر ویژگی‌های تماس

به‌گزارش کلیک، اکنون کمپانی در حال آزمایش یک ویژگی خاص است که به افراد اجازه می‌دهد از طریق Slack تماس صوتی برقرار کنند. این شرکت روی تماس‌های ویدئویی و به اشتراک گذاری صفحه نمایش نیز کار می‌کند.

درحالی که Slack به افراد اجازه می‌دهد تا از طریق اسکایپ و دیگر پلتفرم‌ها تماس صوتی و ویدئویی برقرار کنند، آپدیت جدید به تیم‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق برنامه‌های دسکتاپ و یا از طریق مرورگرشان با یکدیگر تماس برقرار کنند. گرچه ویژگی جدید اکنون در نسخه بتا موجود است، اما برای هر تیمی که بخواهد از آن استفاده کند نیز در دسترس است.

هنگامی که آن را فعال کردید، می‌توانید به‌صورت یک به یک و یا گروهی از طریق هریک از کانال‌های موجود یا نرم‌افزار پیام مستقیم، تماس صوتی برقرار کنید. هنگامی‌که شما یک تماس را آغاز می‌کنید، افرادی که شما با آن‌ها تماس می‌گیرید قادر خواهند بود از طریق یک اعلان پاپ آپ به شما ملحق شوند. شما همچنین می‌توانید افراد را از طریق یک کانال دعوت کنید.

slake2

شما می‌توانید هنگام برقراری تماس صوتی با استفاده از بخش شکلک‌های Slack برای فرد مورد تماس شکلک نیز ارسال کنید. در حال حاضر تماس‌های صوتی قابلیت پشتیبانی ۱۵ نفر همزمان را دارد. Slack همچنین در نظر دارد در آینده ویژگی‌های تماس ویدئویی و همینطور قابلیت به اشتراک گذاری صفحه نمایش را بسازد.

این شرکت از سال ۲۰۱۵ که ScreenHero را به‌دست آورد، مشغول کار بر روی این ویژگی‌ها بوده است. آپریل آندروود، معاون بخش محصولات Slack، در بیانیه‌ای گفت که شرکت " مشغول بررسی راه‌هایی برای ادغام بیش از پیش خدمات شخص ثالث، مثل تماس‌ها، با محصولات خودمان است."

اخیرا Slack فهرست نرم‌افزار‌هایش را گسترده‌تر کرده است، که آن را با بیش از ۱۰۰ برنامه شخص ثالث و خدمات رسانی، شامل اسکایپ، گوگل هنگ اوت، Zoom و دیگر خدمات تماس و کنفرانس مرتبط می‌کند.

منبع: mashable

ارسال نظر