تماشا کنید | گل مهدی طارمی به بنفیکا در لیگ پرتغال

مهدی طارمی شب گذاشته عملکرد درخشانی داشت. وی در مسابقه پورتو - بنفیکا موفق شد یک پاس گل و یک گل برای تیم پورتو به ثمر برساند. این تیم موفق شد با نتیجه ۳-۱ تیم بنفیکا را شکست دهد.

گل مهدی طارمی به بنفیکا در لیگ پرتغال

مهدی طارمی در ۱۲ مسابقه گذشته خود برای تیم پورتو نتوانسته بود گلی به ثمر برساند. اما در هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال، بالاخره ستاره تیم ملی ایران موفق شد یک پاس گل و یک گل به نام خود ثبت کند. پورتو موفق شد شب گذشته با نتیجه ۳-۱ تیم بنفیکا را شکست دهد و به صدر جدول لیگ پرتغال برود.

مهدی طارمی سال ۲۰۲۱ را با یک گل و یک پاس گل به پایان رساند. وی در این سال آمار استثنایی ۲۷ گل و ۲۲ پاس گل را برای تیم پورتو به ثبت رساند. همچنین، طارمی در تیم ملی ایران موفق به زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل شده بود.

جالب است بدانید، ستاره تیم پورتو از حیث گل و پاس گل بعد از کیلیان امباپه، رابرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند و کریم بنزما به عنوان پنجمین بازیکن برتر اروپا در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. این آمار به خوبی عملکرد درخشان مهدی طارمی در تیم پورتو را نشان می‌دهد.

نظر شما درباره گل مهدی طارمی به بنفیکا در لیگ پرتغال چیست؟ آیا او می‌تواند درخشش خود را در سال ۲۰۲۲ ادامه دهد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 12.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06 | دانلود ویدیو
ارسال نظر