اعتیاد به دوتا 2 | چرا ترک بازی Dota 2 سخت است؟

بازی دوتا 2 ساخت شرکت Valve، یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک موبا - میدان جنگ آنلاین چندنفره - (MOBA) است. این بازی آنقدر فضا و ظرفیت برای پیشرفت دارد که بسیاری پس از نصب، جرات حذف آن را پیدا نکرده‌اند.

بازیکنان کارکشته دوتا از سال 2004 با اولین سری این بازی - دوتا 1 - کار خود را شروع کرده‌اند. بازی دوتا 1 آنقدر با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد که Valve در سال 2013 دوتا 2 را منتشر کرد.

بازی Dota 2 با داشتن 121 هیرو (Hero) ظرفیت‌ها و مهارت‌های مختلفی را برای بازیکنان جهت پیشرفت ارائه می‌کند. خیلی از بازیکنان با هدف بازی با هیروهای متفاوت و آزمودن سطح توانایی‌های خود در لاین‌های مختلف، نمی‌توانند از این بازی دل بکنند.

کمپانی سازنده، Valve هم با ارائه آپدیت‌ها، پچ‌ها، گیم‌پلی‌ها و بتل پس‌های (Battle Pass) جذاب و سرگرم‌کننده تمایل بازیکنان را همچنان بالا نگه می‌دارد.

جدا از موارد تشویق‌کننده Valve در بازی، این کمپانی همه ساله تورنمنت‌های بزرگی را هم برگزار می‌کند که بینندگان زیادی مجذوب آن می‌شوند. این تورنمنت‌ها بیشترین پرایزپول (جایزه کلی مسابقات) را در میان سایر جوایز تورنمنت‌های esport به خود اختصاص می‌دهند؛ بخشی از پول این جوایز از فروش بتل‌پس به بازیکنان دوتا 2 تامین می‌شود.

به تازگی بزرگ‌ترین تورنمنت دوتا2 - Ti 10 - پس از یک سال تاخیر به دلیل شروع کرونا - در کشور رومانی در حال برگزاری است. تعداد 18 تیم، موفق به راهیابی به این مسابقات شده‌اند. جایزه کلی این تورنمنت 40,018,195 دلار است.

در ویدیوی بالا علاوه بر موارد گفته شده، به سایر دلایل اعتیاد به دوتا 2 اشاره شده که مسئله تاکسیک بودن بازیکنان یکی از آنهاست!

حجم ویدیو: 124.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 | دانلود ویدیو
ارسال نظر