تریلر سری جدید انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو منتشر شد

به تازگی، کمپانی ایلومینیشن، تریلری تازه برای انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو منتشر کرده است.

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)، یک انیمیشن دیگر از مجموعه انیمیشن‌های من نفرت‌انگیز (Despicable Me) است. اتفاقات این انیمیشن تازه قبل از تبدیل شدن گرو به یک شخصیت شرور شناخته شده رخ می‌دهند. در ویدیوی بالا می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

انیمیشن «مینیو‌ن‌ها: ظهور گرو» نشان خواهد داد که چطور مینیون‌ها به گرو کمک کرده‌اند تا او به یک ابرشرور نابغه تبدیل شود. همانند تیزرهای قبلی منتشر شده برای این انیمیشن، این تریلر تازه نیز یک حس و حال دهه هفتاد میلادی را به نمایش می‌گذارد.

در پایان انیمیشن مینیون‌ها (Minions)، آن‌ها گرو را به عنوان رهبر جدید خود قبول کردند و حالا، انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» قرار است نشان دهد که چطور گرو با کمک این مینیون‌های زرد رنگ، دنیا را به تسخیر خود در آورده است. با این حال، او برای اینکه تبدیل به یک ابرشرور قدرتمند شود، باید ارزش خودش را ثابت کند.

کایل بالدا (Kyle Balda) که قبلا کارگردانی انیمیشن من نفرت‌انگیز ۳ (Despicable Me 3) و انیمیشن «مینیون‎‌ها» را برعهده داشته، کارگردانی انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» را در دست دارد. انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران شود.

حجم ویدیو: 32.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 | دانلود ویدیو
ارسال نظر