تریلر انیمیشن سونیک Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد

کمپانی پارامونت آخرین تریلر انیمیشن سونیک (Sonic the Hedgehog 2) را منتشر کرده است. این تریلر، بیشتر روی شخصیت ناکلز و همچنین قدرت‌های زمرد هرج‌ومرج (Chaos Emerald) تمرکز دارد.

به تازگی آخرین تریلر از فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2) منتشر شده است. در ویدیوی بالا می‌توانید این تریلر را با زیرنویس فارسی مشاهده یا دانلود کنید.

فیلم «سونیک خارپشت ۲» در سال ۲۰۲۰ میلادی روی پرده سینماها به اکران درآمد و توانست فروشی نسبتا خوب در گیشه به دست بیاورد. این فیلم، به یک اثر موفق بر اساس بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. از همین رو، کمپانی پارامونت به ساخت دنباله‌ای برای آن چراغ سبز نشان داد.

در فیلم «سونیک خارپشت ۲»، بن شوارتز (Ben Schwartz) بار دیگر صداپیشگی شخصیت سونیک را بر عهده دارد. در این فیلم، سونیک باید بار دیگر با دکتر رباتنیک با بازی جیم کری مقابله کند. این فیلم همچنین برخی از چهره‌های آشنا از بازی‌های ویدیویی را معرفی خواهد کرد.

در این ماجراجویی تازه، سونیک به همراه دوست جدید خود به نام تیلز، باید جلوی دکتر رباتنیک را بگیرند و نگذارند تا دست او به زمرد هرج‌ومرج برسد. با این حال، دکتر رباتنیک این بار تنها نیست و ناکلز اکیدنا او را همراهی می‌کند. صداپیشگی این شخصیت را ادریس البا (Idris Elba) بر عهده دارد.

کمپانی پارامونت آخرین تریلر را برای فیلم «سونیک خارپشت ۲» عرضه کرده است. این تریلر تازه منتشر شده،‌ شخصیت سونیک را در وضعیت‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، این تریلر اطلاعات تازه‌ای درباره این فیلم ارائه می‌کند. به عنوان مثال، این تریلر اطلاعات بیشتری در مورد قدرت زمرد هرج‌ومرج به بینندگان می‌دهد.

در کل و با توجه به تریلرهای منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم سونیک خارپشت ۲ تمام عناصر موفقیت‌آمیز فیلم اول را در در خود حفظ کرده است. ظاهر شخصیت‌ها خوب به نظر می‌رسند و اکشن نیز بسیار جذاب و تماشایی است.

حجم ویدیو: 21.83M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19 | دانلود ویدیو
ارسال نظر