تریلر انیمیشن The Sea Beast منتشر شد

به تازگی، سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری برای انیمیشنی حماسی و ماجراجویی The Sea Beast منتشر کرده است.

انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast)، یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‎‌هایی است که قرار است در سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. نتفلیکس، تریلری برای این انیمیشن منتشر کرده است که ماجراجویی‌های دریایی را به نمایش در می‌آورد. در ویدیوی بالا می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

سبک این انیمیشن نیز همانند دیگر انیمیشن‌های ساخته کریس ویلیامز یعنی انیمیشن موآنا (Moana) و شش قهرمان بزرگ (Big Hero 6) است. بنابر گزارش‌های صورت گرفته، برای ساخت هیولاهای درون این انیمیشن، از جانورانی الهام گرفته شده است که در نقشه‌های قرن شانزدهم و هفدهمی به تصویر کشیده شده‌اند.

انیمیشن «هیولای دریا»، اثری از فیلم‌ساز برنده جایزه اسکار کریس ویلیامز (Chris Williams) است. این انیمیشن، بیننده را به یک ماجراجویی و سفر حماسی می‌برد که در آنجا، نقشه‌ای وجود ندارد و سرزمین‌های ناشناخته منتظر کشف شدن هستند. اتفاقات این انیمیشن در دورانی رخ می‌دهند که هیولاهای دریایی ترسناکی آزادانه در دریاها زندگی می‌کنند و شکارچیان این هیولاها به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند. جیکوب هالند نیز یکی از شکارچیان هیولای بسیار محبوب و دوست‌داشتنی است. یک روز، میسی برامبل جوان، راهی پیدا می‌کند تا در درون کشتی جیکوب هالند پنهان شود و همین، او را به یک ماجراجویی خارق‌العاده و هیجان‌انگیز می‌برد. این دو در کنار یکدیگر، در دریاهای ناشناخته گردش می‌کنند.

انیمیشن «هیولای دریا» قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱) به صورت انحصاری روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

حجم ویدیو: 36.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 | دانلود ویدیو
ارسال نظر