اولین تریلر سریال خانم مارول Ms. Marvel متشر شد

کمپانی مارول به تازگی اولین تریلر سریال خانم مارول Ms. Marvel منتشر کرده است. علاوه بر تریلر، پوستری نیز منتشر شده است.

اولین تریلر سریال خانم مارول Ms. Marvel متشر شد

سریال خانم مارول (Ms. Marvel) جدیدترین سریال سرویس آنلاین دیزنی پلاس محسوب می‌شود. این سریال قرار است یک ابرقهرمان جدید را به دنیای سینمایی مارول معرفی کند. علاوه بر تریلر منتشر شده برای این سریال، پوستری برای آن منتشر شده و تاریخ پخش سریال نیز اعلام شده است.

سریال «خانم مارول» داستان یک دختر نوجوان معمولی از نیوجرسی به نام کامالا خان با بازی ایمان ولانی (Iman Vellani) را روایت می‌کند. او علاقه زیادی به کاپیتان مارول دارد و از همین رو، داستان‌هایی تخیلی در رابطه با خودش و کاپیتان مارول می‌نویسد. او بالاخره روزی متوجه می‌شود که قدرت‌هایی به دست آورده است.

اولین تریلر منتشر شده برای سریال خانم مارول، بیننده را به درون ذهن شخصیت اصلی سریال می‌برد. در آنجا نشان داده می‌شود که کامالا خان مدت زیادی را در ذهن و تخیلات خود سپری می‌کند. او همیشه رویای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان را در سر دارد.

علاوه بر اینکه شخصیت کامالا خان یا خانم مارول در این سریال حضور خواهد داشت، او قرار است در دنباله فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) به نام مارول‌ها (The Marvels) نیز حضور داشته باشد. فیلم «مارول‌ها» با بازی بری لارسون (Brie Larson) در نقش اصلی است. علاوه بر او، شخصیت مونیکا رامبو با بازی تیونا پریس (Teyonah Parris) نیز حضور خواهد داشت.

پوستر منتشر شده برای سریال خانم مارول، شخصیت اصلی را در لباس ابرقهرمانی‌اش نشان می‌دهد. او بالای یک تیر چراغ برق نشسته و به ستارگان خیره شده است. پس از پخش سریال مون نایت ( Moon Knight )، این سریال جدیدترین سریال دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

در زیر نیز می‌توانید پوستر سریال را مشاهده کنید.

تریلر سریال خانم مارول

در ویدیوی بالا تریلر سریال خانم مارول را همراه با زیرنویس تماشا کنید.

حجم ویدیو: 16.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47 | دانلود ویدیو
ارسال نظر