تریلر فیلم Elvis با هنرنمایی تام هنکس و آستن باتلر منتشر شد

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر خود از فیلم Elvis اثر بیوگرافی، درام و موزیکال در مورد زندگی خواننده برجسته الویس پرسلی (Elvis Presley) را منتشر کرد. کارگردانی این اثر برعهده باز لورمن است.

فیلم Elvis داستان زندگی الویس پرسلی را بازگو می‌کند که به یکی از برجسته‌ترین خواننده‌ها تبدیل شده است. استعداد او را شخصی به نام کلونل تیم پارکر کشف کرده است و در ادامه راه نیز مدیر برنامه‌های او بوده است. پارکر زمانی‌که کسی پرسلی را نمی‌شناخت، پیشنهاد اداره و سازماندهی برنامه‌های او در صحنه را داد.

تام پارکر بانی بسیاری از موفقیت‌های پرسلی بود که از میان آن‌ها می‌توان به امضای قرارداد با شرکت آرسی‌اِی ویکتور اشاره کرد.

باز لورمن علاوه بر کارگردانی این اثر، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را به همراه سم برومل (Sam Bromell)، کریگ پیرس (Craig Pearce) و جرمی دانر (Jeremy Doner) در دست داشته است.

در فیلم «الویس»، نقش اصلی را آستین باتلر (Austin Butler) به تصویر می‌کشد و در کنار او، نقش کلونل تیم پارکر را تام هنکس (Tom Hanks) به نمایش در آورده است. از جمله دیگر بازیگران این فیلم، می‌توان به اولیویا دی جونگ (Olivia DeJonge)، یولا کوارتی (Yola Quartey)، لوک بریسی (Luke Bracey)، کوین هریسون (Kelvin Harrison)، دارسی مونتگومری (Dacre Montgomery)، هلن تامسون (Helen Thomson)، ریچارد راکسبورگ (Richard Roxburgh) و دیوید ونهام (David Wenham) اشاره کرد.

فیلم الویس (Elvis) ۲۴ ژوئن سال ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

در ویدیوی بالا تریلر این فیلم به همراه زیرنویس قرار دارد.

حجم ویدیو: 74.03M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02 | دانلود ویدیو
ارسال نظر