تریلر فیلم Fantastic Beasts و مبارزه دامبلدور و گریندل والد

برادران وارنر پس از یک هفته تاخیر تریلر فیلم مورد انتظار Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را منتشر کردند.

تریلر فیلم Fantastic Beasts و مبارزه دامبلدور و گریندل والد

دومین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore پس از یک هفته تاخیر و انتشار چند پوستر از آن، ‌به‌تازگی منتشر شد. در این تریلر اتحاد دنیای جادو برای متوقف کردن گریندل‌والد و رویارویی گریندل‌والد و دامبلدور هستیم.

علاوه بر تریلر پوستر جدیدی هم از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

تریلر فیلم Fantastic Beasts

طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، پروفسو آلبوس دامبلدور به‌خوبی می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر قدرتمند تاریکی در حال به‌دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی گریندل‌والد را بگیرد و به همین منظور به نیوت اسکمندر ماموریتی می‌دهد که در آن تیمی از جادوگران و ساحره‌ها و یک ماگل نانوا شجاع را تشکیل دهد. آن‌ها باید در یک مأموریت بسیار خطرناک با موجودات جدید و قدیمی و همچنین پیروان در حال رشد گریندل‌والد مواجه و درگیر شوند. اما داملبدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز ، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشت، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است.

حجم ویدیو: 25.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44 | دانلود ویدیو
ارسال نظر