تریلر گربه چکمه پوش 2 Puss in Boots: The Last Wish منتشر شد

کمپانی دریمورکز و یونیورسال اولین تریلر رسمی از انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish را منتشر کردند. در این تریلر شاهد ماجراجویی‌های این گربه بازیگوش و از دست دادن 8 جان او هستیم.

تریلر گربه چکمه پوش 2 Puss in Boots: The Last Wish منتشر شد

انیمیشن گربه چکمه پوش آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish)، جدیدترین اثر از کمپانی دریم‌ورکز به شمار می‌رود. به تازگی، تریلری برای این انیمیشن منتشر شده است که بازگشت آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) به این شخصیت محبوب را نشان می‌دهد.

می‌توانید این تریلر را با زیرنویس فارسی مشاهده و دانلود کنید.

همچنین در اولین تریلر انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish شاهد آرت استایل متفاوت این انیمیشن در مقایسه با انیمیشن Puss in Boots هستیم که شباهت بیشتری به انیمیشن The Bad Guys دارد و ظاهرا قرار است به آرت استایل کارهای آینده دریم ورکس تبدیل شود.

علاوه‌بر تریلر،‌ اولین پوستر انیمیشن Puss in Boots 2 نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

صداپیشگی شخصیت گربه چکمه پوش را آنتونیو باندراس به عهده دارد. از دیگر بازیگرانی که در این انیمیشن با او همکاری کرده‌اند می‌توان به سلما هایک (Salma Hayek)، هاروی گیلن (Harvey Guillén)، فلورنس پیو (Florence Pugh) و چندین نفر دیگر اشاره کرد.

انیمیشن «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» قرار است در تاریخ ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران گردد.

حجم ویدیو: 22.95M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27 | دانلود ویدیو
ارسال نظر