خلاصه بازی منچستر یونایتد و تاتنهام | رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی 37 ساله منچستریونایتد، سه بار موفق به باز کردن دروازه تاتنهام شد تا با رسیدن به رکوردی دیگر، نام خود را بیش از پیش در تاریخ فوتبال جاودانه کند.

کریستیانو رونالدو هفته گذشته در شرایطی که به نظر می‌رسید دچار مصدومیت لگن شده، دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی را از دست داد و با مسافرت غیرمنتظره به لیسبون، حتی تمایلی به تماشای دربی منچستر از نزدیک هم نشان نداد.

اما رونالدو امروز بعد از غیبتش برابر سیتی، در مسابقه مقابل اسپرز در ترکیب ثابت قرار گرفته و از همان ابتدا با انگیزه فراوان در زمین حاضر شد.

خلاصه بازی منچستر یونایتد و تاتنهام با درخشش رونالدو

دیشب در بازی منچستر یونایتد و تاتنهام ، پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در نهایت این ستاره پرتغالی موفق شد به روند ناکامی خود پایان دهد و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 12 کریستیانو رونالدو پشت محوطه تاتنهام صاحب فرصت شد و با یک ضربه غیرقابل مهار و تماشایی به گوشه دروازه، هوگو لوریس را مغلوب کرده و موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را وارد دروازه اسپرز کند.

ستاره پرتغالی پس از باز کردن دروازه تاتنهام، با تمام وجود فریاد زد و به سمت هواداران رفت تا نشان دهد فشار فراوانی را در روزهای اخیر تجربه کرده است. کریستیانو رونالدو که پیش از این 11 بار در لباس یونایتد موفق به گلزنی برابر اسپرز شده بود، امشب نیز این سنت را ادامه داده و ترک عادت نکرد.

رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال

سپس تاتنهام توسط هری کین از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد. اما دوباره نوبت درخشش رونالدو فرا رسید. ارسال زمینی جیدون سانچو در دهانه دروازه به او رسید و ستاره پرتغالی با ضربه‌ای دقیق توانست گل دوم را نیز وارد دروازه هوگو لوریس کرده و تیمش را پیروز راهی رختکن کند.

البته در نیمه دوم هری مگوایر دروازه یونایتد را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. سپس در دقیقه 78 رونالدو این بار با ضربه سر، دروازه هوگو لوریس را باز کرده و با سومین گل، شب درخشان خود را تکمیل کرد.

رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال

تاتنهام به سومین تیمی تبدیل شد که در حداقل هفت بازی متوالی در دوران حرفه‌ای باشگاهی رونالدو مغلوب او شده است. این اتفاق در گذشته برای ختافه (هشت بار) و یوونتوس (هفت بار) رخ داده بود.

رونالدو رکورددار گلزنی در تاریخ مسابقات رسمی فوتبال شد

با این هت تریک، کریستیانو رونالدو به رکورد 807 گل رسیده و با عبور از رکورد جوزف بیکان، رکورددار گلزنی در تاریخ مسابقات رسمی فوتبال شد. کریستیانو رونالدو تعداد هت‌تریک‌های خود در دوران حرفه‌ایش را به عدد 59 در رده ملی و باشگاهی رساند. همچنین رونالدو در هر 13 سال اخیر حداقل یک بار موفق به ثبت هت‌تریک شده است.

حجم ویدیو: 19.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 | دانلود ویدیو
ارسال نظر