تماشا کنید | خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ

شرکت خودروسازی BMW از ماشین جدید خود رونمایی کرد. خودروی iX Flow قابلیت‌ ویژه‌ای دارد که توانست توجه همگان را به خود جلب کند. خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ می‌تواند رنگ بدنه این ماشین را به مشکی یا سفید تغییر دهد.

خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ

شرکت BMW یکی از جاه‌طلبانه‌ترین تکنولوژی‌های صنعت خودروسازی را معرفی کرد. قابلیت تغییر رنگ بدنه خودرو می‌تواند تحولی جدی در این صنعت ایجاد کند. خودروی iX Flow جدیدترین ماشین این کمپانی است که بدنه آن می‌تواند به رنگ‌های سفید یا مشکی تغییر کند.

خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ حاوی میلیون‌ها میکروکپسول E است که با ایجاد یک میدان الکتریکی، رنگدانه‌های بدنه iX Flow تغییر می‌کند. بدنه این ماشین در یک پوشش سفارشی پوشیده شده که راننده می‌تواند بسته به سلیقه خود رنگ خودرو را تغییر دهد.

تلاش شرکت BMW‌ برای استفاده از این فناوری منجر به تغییر رنگ بدنه خودرو شده است. ناگفته نماند، خودروی iX Flow هنوز نمی‌تواند به رنگ‌هایی مثل قرمز یا آبی تغییر کند. اما همین که این خودرو به این قابلیت مجهز شده یک اتفاق جذاب در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود.

نظر شما درباره خودروی BMW با قابلیت تغییر رنگ چیست؟ آیا این فناوری می‌تواند صنعت خودروسازی را متحول کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 4.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 | دانلود ویدیو
ارسال نظر