سریال انیمیشن Ice Age: Scrat Tales و داستان‌های سنجاب عصر یخبندان

سرویس آنلاین دیزنی پلاس، تریلری برای سریال انیمیشنی Ice Age: Scrat Tales نسخه فرعی انیمیشن‌های عصر یخبندان که به زودی پخش می‌شود منتشر کرد.

ماجرای سریال انیمیشن Ice Age: Scrat Tales چیست؟

سریال انیمیشنی عصر یخبندان: داستان‎‌های اسکرات (Ice Age: Scrat Tales)، نسخه فرعی مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان به شمار می‌رود. این سریال شامل شش قسمت کوتاه خواهد بود و از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

به تازگی، سرویس دیزنی پلاس، تریلری برای این سریال انیمیشنی منتشر کرده که می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر این تریلر، چندین تصویر نیز از آن منتشر شده است.

سریال انیمیشنی «عصر یخبندان: داستان‌های اسکرات»، داستان سنجاب دندان شمشیری محبوب به نام اسکرات را دنبال خواهد کرد که قبلا در مجموعه انیمیشن‌های «عصر یخبندان» دیده شده است.

در این سریال انیمیشن، شاهد ماجراجویی‌های اسکرات خواهیم بود. او در حین اینکه به دنبال بلوط محبوب خودش است، یک سنجاب کوچک پیدا می‌کند و مثل یک والدین، سرپرستی و مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. اسکرات و سنجاب کوچک پیوندی قوی با یکدیگر برقرار می‌کنند و در کنار یکدیگر به دنبال پیدا کردن بلوط‌های خوشمزه هستند.

صداپیشگان انیمیشن داستان‌های اسکرات

کریس ویج (Chris Wedge) صداپیشگی شخصیت اسکرات را برعهده دارد و کاری والگران (Kari Wahlgren) نیز صداپیشه «بیبی اسکرات» خواهد بود.

اولین حضور شخصیت اسکرات در مجموعه انیمیشن‌های «عصر یخبندان» به سال ۲۰۰۲ میلادی باز می‌گردد. در این انیمیشن، شخصیت اسکرات از داستان اصلی جدا بود و ماجراجویی مختص خود را در پیش گرفته بود. هدف او، پیدا کردن بلوط محبوبش و حفظ آن است. در انیمیشن‌های بعدی این مجموعه نیز، شخصیت اسکرات حضور داشته است.

همچنین بخوانید: با سنجاب عصر یخبندان و فندقش خداحافظی کنید

زمان پخش سریال داستان‌های سنجاب عصر یخبندان

پخش سریال انیمیشنی «عصر یخبندان: داستان‌های اسکرات» از تاریخ ۱۳ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱) در سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع خواهد شد.

حجم ویدیو: 7.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 | دانلود ویدیو
ارسال نظر