تماشا کنید | مردم برای خرید آیفون 13 صف کشیدند!

روز جمعه مردم لندن و دبی برای خرید آیفون 13 صف کشیدند! تشکیل صف‌های طولانی برای خرید آیفون 13 و نتیجه نظرسنجی‌های مردمی در انگلیس از تمایل بالای مردم این کشور برای تجربه آخرین تکنولوژی اپل حکایت دارد.

روز جمعه و قبل از شروع به کار فروشگاه Regent Street در مرکز لندن، مردم از ساعت 7:30 در محوطه بیرون این فروشگاه جمع شدند و در ساعت 8 با تشویق کارکنان Regent Street وارد آن شدند تا جزو اولین کسانی باشند که آیفون 13 را در دست می‌گیرند.

طی نظرسنجی‌های انجام شده از افراد بزرگسال انگلیسی، مشخص شد 10 میلیون نفر (19% مردم) به ارتقای گوشی خود به آیفون 13 تمایل دارند.

در جمعه‌ای که گذشت، بازار خرید اولین آیفون‌ها در امارات متحده عربی هم داغ بود. فروشگاه اپل در دبی مال شاهد تشکیل صف خرید آیفون 13 در اولین ساعات کاری روز جمعه بود.

صف خرید آیفون 13

آخرین محصولات اپل هفته گذشته طی مراسم سالانه این غول تکنولوژی آمریکایی رسما معرفی شدند. طی این مراسم اپل بار دیگر مرزهای کیفیت و قدرت دوربین و باتری محصولات خود را جابجا کرد.

طی مراسم معرفی آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس رئیس اپل، تیم کوک، اذعان داشت که "این محصولات بهترین آیفون‌هایی هستند که ما تا به حال ساخته‌ایم."

در کنار کیفیت بالای دوربین و باتری، اپل همچنین از سایز ناچ در بالای صفحه نمایش گوشی کاسته و نمایشگر محصولات پرو خود را به نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز کرده است.

قیمت آیفون های جدید، از 679 یورو برای مینی تا 1549 یورو برای پرو مکس متغیر است. همچنین اپل برای اولین بار 1 ترابایت حافظه برای محصول پرو مکس خود در نظر گرفته است!

در کنار آیفون‌ها، فروش آی‌پد جدید و آی‌پد مینی هم از روز جمعه استارت خورد. سری 7 اپل واچ هم قرار است اواخر امسال روانه بازار شود.

حجم ویدیو: 74.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
ارسال نظر