راز پرنسس گمشده رد دد 2 برملا شد | پیدا کردن دختر گمشده در Red Dead 2

هر کسی که بازی رد دد 2 را تجربه کرده باشد، حتما چیزهایی درباره پرنسس ایزابل و گم شدن او در ون‌هورن شنیده است. راز این دختر گمشده سرانجام برملا شد.

یک کاربر پرنسس گمشده رد دد 2 را پیدا کرد

بازی Red Dead Redemption 2 با معماها و رازهای مرموز و حل‌نشده خود شناخته می‌شود. سازنده‌های این بازی پرطرفدار در ابتدا ایده‌های زیادی برای گسترش شخصیت‌ها و پرداختن به زندگی آن‌ها داشتند و این از گستره بالای رازهای آن مشهود است.

راز پرنسس گمشده رد دد 2 هم یکی از این موارد است.

مخاطبان بازی در پلتفرم‌های پلی‌‌استیشن 4 و ایکس‌‌باکس وان، در صورتی که در محیط‌های مختلف آن گشت‌و‌گذار کرده باشند، احتمالا با پوستری در شهر ون‌هورن مواجه شده‌اند؛ کاغذی به‌سبک پوسترهای Wanted که البته به‌جای پرداخت جایزه برای پیدا کردن مجرمان، به یابنده‌ی یک دختر گمشده وعده مژدگانی می‌دهد.

این دختر با نام ایزابو کاتارینا زینمایستر، شاهدخت دوک‌نشین لوکزامبورگ بوده و بعد از ناپدید شدن در دوران کودکی، دیگر خبری از او نشده است و حتی با وجود گذشت ۱۵ سال از گم شدن او، خاندان سلطنتی لوکزامبورگ همچنان دست از تلاش برای پیدا کردن دختر خود برنداشته و جایزه‌ای معادل ۱۰۰ دلار برای یابنده او در نظر گرفته‌اند.

بازیکن‌ها تلاش زیادی کردند تا راز این پوستر را بفهمند و ماجرای آن را متوجه شوند، ولی این تلاش‌ها به جایی نرسید تا اینکه نسخه کامپیوتر بازی منتشر شد؛ نسخه‌ای که اجازه جست‌وجو در فایل‌های بازی را می‌دهد و همین قضیه باعث شد یکی از کاربران، شاهدخت مفقود‌الاثر را پیدا کند.

او کسی نیست جز یکی از شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) که توسط سازندگان Red Dead Redemption 2 ، با کد IKZ (مخفف اسم این شخصیت) مشخص شده است و خالی که دارد و پوشش سلطنتی او هم شکی در این قضیه باقی نمی‌گذارد که این شخصیت، همان پرنسس مرموز بازی است.

در ویدیوی بالا به راه‌های پیدا کردن این شخصیت در بازی و بدون نصب ماد پرداخته شده است.

همچنین بیاموزید: راهنمای حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption 2 در پی سی

حجم ویدیو: 84.43M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17 | دانلود ویدیو
ارسال نظر