آشنایی با کاربردی‌ترین کلیدهای میانبر ویندوز و مک

همه ما یک دوست یا همکار داریم که مهارت‌هایش در استفاده از میانبرهای کیبورد باعث می‌شود تا حس انسان‌های اولیه به ما دست دهد! آنها به ندرت به موس دست می‌زنند، صفحه‌شان از تسک‌ها و اسکرین‌ها پر است و انگشتانشان مثل برق و باد روی کیبورد حرکت می‌کند. کار آنها جادو نیست! دوست شما در استفاده از کلیدهای میانبر جادو می‌کند شما هم می‌توانید این کار را بکنید.

کاربردی‌ترین کلیدهای میانبر ویندوز و مک

میانبر های ویندوز و مک مجموعه کلیک‌هایی هستند که به شما اجازه انجام دستوراتی که به کمک ماوس انجام می‌دهید را با کیبورد و با سرعتی بیشتر می‌دهد.

کاربرد میانبرهای کیبورد سرعت دادن در انجام کارهاست؛ به خصوص زمانی که در حال تایپ با کیبورد هستید و نمی‌خواهید تا برای انجام یک کار کوچک موقعیت دست خود را تغییر دهید تا آن کار را به کمک ماوس انجام دهید.

استفاده از کلیدهای میانبر یا shortcut در تمامی سیستم های عامل موجب استفاده لذت بخش‌تر از قابلیت‌های سیستم عامل و تسریع انجام کارها و وظایف می‌گردد.

در ویدیوی بالا به سراغ 15 میانبر کاربردی در سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک رفته ایم. اگر می‌خواهید با کاربردی‌ترین کلیدهای میانبر ویندوز و مک آشنا شوید، تماشای این ویدیو را از دست ندهید!

حجم ویدیو: 55.14M | مدت زمان ویدیو: 00:09:32 | دانلود ویدیو
ارسال نظر