بروزترین ماینرها زیر تیغ تعمیر ماینر هشبان

شرکت هشبان، یکی از اولین و تخصصی ترین مراکز تعمیر ماینر در ایران است که بروزترین ماینرهای موجود در بازار را تحت تعمیرات تخصصی خود قرار میدهد.

بروزترین ماینرها زیر تیغ تعمیر ماینر هشبان

شرکت هشبان، یکی از اولین و تخصصی ترین مراکز تعمیر ماینر در ایران است که بروزترین ماینرهای موجود در بازار را تحت تعمیرات تخصصی خود قرار میدهد. این مرکز با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات به روز دنیا، تعمیرات انواع قطعات ماینر را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

جذابیت استخراج بیت کوین منجر به افزایش مخاطبین این دسته شده است و با توجه به اینکه دستگاه های ماینر به صورت شبانه روزی در حال کار کردن هستند، خرابی و استهلاک قطعات دستگاه ماینر امری اجتناب ناپذیر است که هر فعال حوزه استخراج حداقل یکبار با این چالش روبرو شده است.

مجموعه هشبان، به عنوان شرکت پیشرو در تعمیرات ماینر، توانایی تعمیرات تخصصی انواع ماینر و برطرف کردن ایرادات فنی بروزترین دستگاه های را جهانی دارد. این مرکز می‌تواند با استفاده از تجهیزات پیشرفته، انواع قطعات شامل تعمیر پاور و تعمیر کنترل برد ماینر را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

 

خدمات تعمیر ماینر هشبان

شرکت هشبان، علاوه بر تعمیر پاور و کنترل برد ماینر، خدمات دیگری نظیر تعمیر هشبرد، سرویس اولیه دستگاه، مشاوره راه اندازی فارم ماینینگ و سایر نیاز های مرتبط با استخراج بیت کوین را پاسخ میدهد. این مرکز با هدف ارائه خدماتی با کیفیت، همواره در تلاش است تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

 

تعمیر پاور ماینر

پاور یکی از قطعات مهم در دستگاه های ماینر است که وظیفه تامین برق مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. خرابی پاور می تواند منجر به خاموشی دستگاه ماینر و از دست رفتن درآمد شما شود.

شرکت هشبان، با بهره گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات به روز دنیا، تعمیرات پاور ماینر را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد. این مرکز قادر است تا انواع پاور ماینر، از جمله پاو‌رهای هوشمند و پرمصرف بازار را تعمیر کند.

 

تعمیر کنترل برد ماینر

کنترل برد یکی دیگر از قطعات مهم در دستگاه های ماینر است که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد دستگاه را بر عهده دارد. خرابی کنترل برد می تواند منجر به اختلال در عملکرد دستگاه ماینر و کاهش استخراج بیت کوین دستگاه شما شود.

شرکت هشبان با بهره گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات به روز، قادر است تا انواع کنترل برد ماینر، از جمله کنترل بردهای واتس ماینر،بیت مین و غیره را تعمیر کند.

تعمیر ماینر: تعمیر هشبرد - هشبان

تعمیر هشبرد ماینر

هشبرد دستگاه ماینر یکی دیگر از قطعات مهم در دستگاه های ماینر است که مستقیما به واسطه انجام پردازش‎های سریع میتواند سرعت دستگاه و شانس شما در استخراج بلوک جدید و دریافت پاداش را بالا ببرد.

تمام ماینرهای موجود در بازار از جمله ماینرهای جدیدی که به تازگی نیز وارد بازار شده اند، تا به حال توسط مجموعه هشبان تعمیر شده و با رضایت کامل تحویل مشتریان شده است.

 

خدمات پس از فروش

شرکت هشبان علاوه بر ارائه خدمات تعمیر ماینر، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه میدهد. این خدمات شامل گارانتی تعمیرات هشبان و خدمات پشتیبانی و مشاوره فنی است که به مدت 7 روز به صورت رایگان به تمام مشتریان ارائه میشود.

گارانتی تعمیرات شرکت هشبان به مشتریان این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات تعمیر شده، این مرکز به صورت رایگان نسبت به تعمیر مجدد قطعات اقدام خواهد کرد. همچنین تمام دستگاه ها قبل از تحویل به مشتری حداقل 2 فرآیند تست زیر بار را به صورت موفق پشت سر می‌گذارند.

خدمات پشتیبانی شرکت هشبان به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه ماینر خود، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره مند شوند تا از دانش و تجربه کارشناسان این مرکز در زمینه راه اندازی و نگهداری دستگاه های ماینر خود، بهره مند شوند.

تعمیر واتس ماینر: Whatsminer M30S++

تعمیر ماینر Whatsminer M30S

واتس ماینر M30S یک دستگاه ماینر قدرتمند و تازه وارد بازار است. شرکت هشبان به صورت تخصصی و با بهره گیری از تکنسین های مجرب توانایی تعمیر این نوع دستگاه را نیز داراست. این دستگاه با هش ریت های مختلف از جمله 110 تراهش بر ثانیه، یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های ماینر موجود در بازار داخل کشور است.

M30S در 2 مدل + و ++ یک دستگاه ماینر قدرتمند برای استخراج ارزهای دیجیتال به حساب می آید. تنها نکته ای که در ارتباط با این دستگاه وجود دارد، بازار دست دوم ضعیف تر نسبت به رقبای بیت مین خود در داخل کشور است.

 

تعمیر ماینر AntMiner S19J Pro

ماینر S19 Pro یکی از بهترین دستگاه های شرکت بزرگ بیت مین (Bitmain)  است که به تازگی به بازار معرفی شده است. این دستگاه دارای نرخ هش ریت 122 تراهش بر ثانیه کار میکند. سری مانیر S19 Pro در سال 2020 به بازار عرضه شد و یکی از قدرتمندترین دستگاه های ماینر موجود در بازار است.

با توجه به فروش بالای این دستگاه بیشترین حجم سفارشات مجموعه هشبان نیز مربوط به تعمیرات سری 19 بیت مین است که در کوتاه ترین زمان و با بهینه ترین نرخ  ها برای مشتریان انجام میشود.

 

جمع بندی

دستگاه‌های ماینر با ساختار پیچیده و حساسی به منظور استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تجهیز شده‌اند. این دستگاه‌ها به واسطه دائم کار بودن، معمولا در معرض مشکلات مختلفی قرار می‌گیرند که به عواملی مثل نوسانات برق، شرایط محیطی نگهداری نامناسب و در نهایت منجر به کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد. 

این مشکلات معمولا باعث عدم روشن شدن دستگاه ماینر، عدم نمایش آدرس IP، کاهش نرخ هش ریت کلی دستگاه، خارج شدن هش برد از مدار، خرابی پاور، کارکرد نادرست فن‌ها و موارد مشابه را شامل میشوند. شرکت هشبان آماده است تا با تجربه و تخصص خود، این مشکلات را برای شما برطرف کند.

شرکت هشبان با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات به روز دنیا، تعمیرات انواع قطعات ماینر را با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن خدمات تعمیر هشبرد، تعمیر پاور، تعمیر کنترل برد جدیدترین ماینرهای بازار را انجام می دهد.

 

وب سایت کلیک در تهیه محتوای رپورتاژ نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال آن ندارد.

ارسال نظر