رویداد فصلِ نو سرمایکس برگزار شد

صرافی ارزهای دیجیتال سرمایکس، به مناسبت ششمین سالگرد فعالیت خود، رویداد فصلِ نو را برگزار کرد.

رویداد فصلِ نو سرمایکس برگزار شد

سرمایکس صرافی ارز دیجیتالی در رویداد فصل نو گزارش سال ۲۰۲۳ خود را به مخاطبان ارائه داد، عنوان این گزارش ”سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس“ بود که اشاره به رشد بازار رمز ارزها و ارائه ویژگی‌ها و خدمات جدید صرافی سرمایکس دارد.

گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس

در ابتدای گزارش نگاهی به دنیای ارزهای دیجیتال شده و اتفاقات اثر‌گذار آن را بررسی می‌کند. همچنین مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شده است. نکته جالب اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بود.

در ادامه با سرمایه‌های انسانی این صرافی آشنا می‌شوید. در این قسمت به تعداد کارمندان، پراکندگی نسلی و بررسی تیم‌های مختلف، اشاره شده است. و گزارش تیم‌های مختلف صرافی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

رویداد‌های مهمی که در سال ۲۰۲۳ توسط تیم بازاریابی انجام شده، میزان جوایز پرداختی، برنامه‌های مختلف آموزشی، رونمایی از شاخص NPS یا شاخص خالص ترویج کنندگان و باشگاه مشتریان این صرافی از قسمت‌های دیگر گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس است.

آشنایی با کاربران سرمایکس، بخش بعدی این گزارش است. رده سنی کاربران، جنسیت، رمزارزهای که بیشترین محبوبیت را داشتند، شهرهای پربازدید، کاربران خاص، دلایل انتخاب سرمایکس و جذاب‌ترین خدمات این صرافی از نظر کاربران مربوط به این بخش است.

تیم‌ پشتیبانی و حقوقی سرمایکی و نحوه عملکرد آنها را می‌توانید به شکل جامع و با اعداد ارقام مشاهده کنید.

در بخش فنی گزارش به معرفی خدمات جدید، شبکه‌های واریز و برداشت و پایداری سرویس‌ها نگاهی شده است. همچنین شرکای تجاری سرمایکس هم در ادامه گزارش آمده است.

در پایان این گزارش هم می‌توانید چشم‌انداز سرمایکس برای سال آینده را مشاهده کنید. برای دانلود گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس کلیک کنید.

سرمایکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

در جشن تولد ۶ سالگی صرافی سرمایکس و در رویداد فصلِ نو، از هویت بصری جدید این صرافی توسط کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس) رونمایی شد.

سرمایکس اعلام کرد در راستای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از خدمات، هویت بصری جدید خود را اعمال کرده است.

علاوه بر هویت جدید که شامل ایجاد الگوی برند، بازطراحی لوگو، به‌روزرسانی پالت رنگی، فونت و دیگر فاکتورهای بصری می‌شود، ورژن جدید وب‌سایت سرمایکس نیز که مبتنی بر هویت جدید است،‌ رونمایی شد.
20043

هویت بصری جدید سرمایکس

کیارش آمالی‌وند در ادامه درباره لوگوی جدید و پالت رنگی تازه صرافی گفت: پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌های ما را نشان دهد. لوگوی جدید با وجود تغییرات جزئی و تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد.

تغییرات هویت بصری سرمایکس محدود به لوگو و پالت رنگی نیست و شاهد تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت وآیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی برای تجربه کاربری بهتر در نظر گرفته شده است.

سرمایکس به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور، همواره سعی داشته بهترین خدمات ممکن را برای کاربران خود ارائه کند. رونمایی از هویت بصری جدید هم، در راستای تجربه کاربری بهتر مشتریان، صورت گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با هویت بصری جدید و خدمات سرمایکس می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس sarmayex.com مراجعه کنید.

امکان استیکینگ و خرید اقساطی به سرمایکس اضافه شد

در رویداد فصلِ نو که مناسبت ششمین سالگرد تولد صرافی سرمایکس برگزار شده بود، از ویژگی‌های جدید این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال رونمایی شد. امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و خرید اقساطی از مهمترین ویژگی‌های اضافه شده به سرمایکس بود.

امکان استیک‌کردن رمز ارزها در سرمایکس

با تغییر مکانیسم اجماع اتریوم از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام، مفهوم استیکینگ (Staking) یا سپرده‌گذاری شناخته شد. استیکینگ فرآیند نگه داشتن یا قفل کردن ارزهای دیجیتال در یک کیف پول هدف، برای مدت زمان مشخص و در ازای دریافت پاداش و درآمد از رمزارز استیک‌شده است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با قرار دادن بخش سرمایه‌گذاری یا staking ارز دیجیتال به معامله‌گران برای کسب سود کمک می‌کند. افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش، سود خوبی به دست بیاورند.

خرید اقساطی در سرمایکس

خرید اقساطی کالا یکی از روش‌‌های جذاب برای تمامی مردم است. اما تا به حال به فکر خرید ارزهای دیجیتال به صورت قسطی افتاده‌اید؟ اینکه بتوانید مقداری بیت کوین بخرید و پول آن را طی چند ماه بپردازید. سرمایکس خرید اقساطی رمز ارزها را برای کاربران این صرافی، راه‌اندازی کرده است.

شرایط خرید اقساطی به این‌گونه است که شما تنها باید ۳۰ درصد از مبلغ کل خرید خود را بپردازید و سپس طی ۶ ماه و به صورت اقساطی، مابقی مبلغ را تسویه کنید. این روش برای تحلیل‌گران و هولدرهای رمزارزها بسیار مناسب است.

 

در حاشیه رویداد فصل نو دو پنل گفت‌وگو نیز با موضوعات «دغدغه‌ھای بانک مرکزی و راھکارھای بخش خصوصی» و موضوع «ماندن و جنگیدن کسب و کارھای فین‌تک» برگزار شده بود.

پنل گفتگو اول (دغدغه‌های بانک مرکزی و راه‌کار‌های بخش خصوصی)

در اولین پنل گفتگوی رویداد فصلِ نو، احسان مطلبی، مهدی فاطمیان (رئیس انجمن فینتک)، مصطفی امیری (عضو هیئت مدیره نصر تهران)، عباس آشتیانی (عضو هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین) و مهسا نجاتی (رسانه رمز ارز) شرکت داشتند. مهم‌ترین بحث این پنل در مورد مشکلات بخش خصوصی و عدم قانون‌گذاری بانک مرکزی و نهاد مسئول در زمینه رمزارزها بود.
20044

اجرای گروه ویدینو، بخش سرگرم کننده این مراسم بود که با استقبال زیاد شرکت‌کنندگان همراه بود.

در ادامه از دومین شریک تجاری صرافی سرمایکس، مترا رونمایی شد. آقایان احسان مطلبی و آیدین خانکشی‌پور (مدیر عامل مترا)، در مورد نحوه همکاری این دو شرکت با یکدیگر صحبت کردند.

در بخش بعدی، حمید تیموری (سرپرست فنی سرمایکس) به معرفی فیچرهای جدید سرمایکس پرداخت. او در مورد بازار معامله حرفه‌ای سرمایکس هم صحبت کرد.

نئو زرین و زرین پلاس به عنوان شرکای تجاری بعدی سرمایکس به روی صحنه رفتند. احسان مطلبی، امیر عباس امامی (مدیر عامل نئو زرین) و پویا رجامند (هم‌بنیان‌گذار زرین پلاس) به شرح و نحوه این همکاری پرداختند.

پنل گفتگو دوم (ماندن و جنگیدن کسب و کارهای فینتک)

دومین پنل گفتگوی درباره کسب و کارهای حوزه فینتک کشور بود. در این پنل آقایان احسان مطلبی، علی امیری، مهدی عبادی (مدیرعامل وندار)، سجاد شاهی (هم‌بنیان‌گذار زیبال) و میثم سلیمانی (راه پرداخت / راه‌بر پنل) حضور داشتند.

بعد از اتمام پنل دوم، سرمایکس از همکاری فنی خود با جیبیت، در جهت احراز هویت کاربران خبر داد. حسن قلیچ‌خانی، کیارش آمالی‌وند و شایان میلانی (مدیر محصول احراز هویت جیبیت) در مورد این همکاری و نحوه احراز هویت جدید صرافی سرمایکس، گزارش دادند.

تولد ۶ سالگی سرمایکس و برش کیک مراسم، توسط احسان مطلبی و علیرضا درخشان (توسعه کسب و کار سرمایکس) انجام شد. مدیرعامل صرافی سرمایکس، صحبت‌های خود در این مراسم را با یک سورپرایز هیجان‌انگیز، برای کارکنان در سال جدید به پایان رساند.

این رویداد با قرعه‌کشی برنامه اینستاگرامی صرافی سرمایکس ”اینو باس بدونی“ توسط گروه ویدنو و مشخص شدن برنده این جایزه به پایان خود رسید.

 

ارسال نظر