معرفی 5 مرکز فروش لامپ ال ای دی در تهران

کدام برند لامپ ال ای دی نور عالی و دوام زیاد دارد؟ بهترین لامپ ال ای دی که قیمت مقرون به صرفه داشته باشد کدام است؟ کدام فروشگاه لامپ ال ای دی ایرانی با ضمانت ارائه می‌دهد؟ حتما برای یکبار هم که شده تمام این سوالات زمانی که برای ساختمان و یا منزل خود به دنبال روشنایی ایده‌آل هستید به ذهن‌تان خطور کرده است؟

معرفی 5 مرکز فروش لامپ ال ای دی در تهران

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید؛ هیچ نگران نباشید. در این مطلب شما را راهنمایی کامل می‌کنیم؛ که چگونه 5 برند از معتبرترین مراکز فروش لامپ ال ای دی در تهران را بشناسید و با آگاهی بیشتر برای خرید لامپ ال ای دی اقدام کنید. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی باکیفیت‌ترین و بهترین مارک‌ لامپ ال ای دی در لاله زار تهران

بازار لاله زار یک بورس کامل از انواع لامپ و روشنایی در تهران است؛ که اکثر برندهای معتبر روشنایی و الکترونیکی خصوصا برندهای ایرانی لامپ ال ای دی، در این خیابان بایکدیگر رقابت می‌کنند. در ادامه به معرفی 5 برند و یا مرکز فروش معتبر تولید ال ای دی در تهران می‌پردازیم که میتوانید خرید عمده لامپ از کارخانه را با آنها تجربه کنید.

1. صنایع روشنایی رزمی تولیدکننده و فروشنده انواع روشنایی در لاله زار تهران

اولین برند معتبر ایرانی که در صدر لیست 5 برند محبوب لامپ ال ای دی قرار می‌گیرد؛ صنایع روشنایی آیسان رزمی است. این شرکت حدود 43 سال است که در زمینه تولید و فروش محصولات روشنایی در لاله زار تهران فعالیت می‌کند.

لامپ 20 وات برند آیسان تولیدی کارخانه صنایع روشنایی رزمی

انواع محصولات صنایع روشنایی رزمی

تولیدات صنایع روشنایی رزمی شامل آرایش‌های نوری متنوع از جمله چراغ‌های محوطه‌ای، دکوراتیو دیواری، روشنایی محیطی، و لامپ‌های پایه‌ای و ال ای دی با طراحی‌های مدرن و کارآمد است.

  • تولید انواع چراغ‌های محوطه‌ای، آلومینیومی، سردری، آویز، چمنی، پارکی، باغی، دیواری، سقفی، سر لوله
  • تولید انواع لوله، پایه آهنی و آلومینیوم خیابانی
  • تولید حباب‌های توپی پلاستیکی (در سایزهای مختلف) با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های تزریق پلاستیک
  • تولید لامپ ال ای دی در سه نوع آفتابی، مهتابی و یخی از 8 الی 150 وات

لامپ 150 وات آیسان صنایع روشنایی رزمی

نحوه خرید از صنایع روشنایی رزمی

کلیه محصولات صنایع رزمی را می‌توان بدون واسط و از طریق دفتر فروش خیابان لاله زار با قیمتی برابر درب کارخانه به صورت عمده به همراه تخفیفات ویژه سفارش و درنهایت خریداری کرد.

خرید آنلاین از طریق وب سایت روش دیگر خرید آسان، بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد برای رفاه حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است؛ که از این طریق علاوه بر مقایسه محصولات با یکدیگر و حتی برندهای رقیب می‌توان از مشاوره رایگان و قیمت‌های رقابتی نیز بهره برد.

2. شرکت نور پیشگام در تولید و نوآوری لامپ‌های روشنایی

شرکت نور، با تاریخچه‌ای بسیار قدیمی، به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه روشنایی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت، از سال 1363 با هدف تولید لامپ‌های رشته‌ای تأسیس شد و اکنون محصولات متنوعی از جمله لامپ‌های بخار جیوه، بخار سدیم، کم مصرف، متال هالید، و ال ای دی را تولید و عرضه می‌نماید. لامپ‌های ال ای دی این شرکت، با طول عمر 15 هزار ساعتی و گارانتی 18 ماهه، از بهترین‌های بازار به شمار می‌روند. محصولات برند نور در سه رنگ نور زرد، سفید و طبیعی عرضه می‌شوند.

3. لامپ‌های پارس شوان بهترین انتخاب برای نورپردازی

پارس شوان به عنوان یک برند ایرانی، متخصص در تولید انواع لامپ‌های ال ای دی SMD شناخته می‌شود. این برند، مجموعه‌ای از لامپ‌های حبابی، استوانه‌ای، هالوژن و اشکی را به بازار عرضه می‌کند. با وجود کمترین تنوع نسبت به برندهای دیگر، رنگبندی یکنواخت و زیبای لامپ‌های آن بسیار محبوب و مشهور است. همچنین، لامپ‌های پارس شوان دارای گارانتی معتبر هستند و برای استفاده در نورپردازی داخلی انتخابی مناسب محسوب می‌شوند.

4. با نمانور روشنایی ال ای دی با کیفیت و قیمتی مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید

نمانور از سال 1385شروع به فعالیت کرد؛ این شرکت با تمرکز بر جلب رضایت مشتریان، محصولات باکیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه را ارائه داده است. کیفیت بالا، کارایی و نوردهی عالی از ویژگی‌های لامپ‌های نمانور است. همین امر سبب شده تا به نام بهترین مارک لامپ‌های ال ای دی ایرانی در بازار شناخته شود.

5. لامپ‌های ال ای دی پارس شهاب با کیفیت تضمینی

پارس شهاب با تمرکز بر کیفیت و نوآوری در محصولاتش، به مشتریانش نشان داده است که می‌تواند بهترین لامپ‌های ال ای دی هوشمند ایرانی را با قیمتی مناسب ارائه کند. ارائه خدمات گارانتی 18 ماهه با تعهد و تولید بیش از 300 محصول با کیفیت، پارس شهاب را به عنوان یکی از برترین برندهای لامپ‌های ال ای دی ایرانی معرفی کرده است.

برای خرید بهترین لامپ ال ای دی چه مواردی را در نظر بگیریم؟

لامپ‌های ال ای دی امروزه جایگزین عالی برای لامپ‌های پرمصرف رشته‌ای هستند. از این رو برندهای داخلی و خارجی بسیاری در بازار موجود هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت بایکدیگر رقابت می‌کنند. برای آنکه یک لامپ ال ای دی متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید احتیاج به دانستن چند آیتم دارید که در زیر به اختصار شرح می‌دهیم.

  • شناخت برند: آگاهی و شناخت یک برند معتبر کمک بسزایی در امر خرید و انتخاب شما دارد.
  • تعداد دیودها: هرچه تعداد دیودهای نورافشان در ال ای دی‌ها بیشتر باشد؛ قطعاً کیفیت نوری آنها بهتر خواهد بود.
  • طول عمر: هرچه میزان عمر و یا به عبارتی ساعت عمر لامپ بیشتر باشد؛ لامپ گزینه بهتری برای انتخاب خواهد بود. به نحوی که میزان 50 الی 60 ساعت یک فاکتور عالی برای طول عمر لامپ است.
  • بازدهی نوری: لامپ‌های ال ای دی باکیفیت بین ۷۴ تا ۱۲۰ لومن بر وات بازدهی نوری دارند.

خرید مستقیم لامپ‌های ال ای دی با قیمت عالی از کارخانه های تولیدکننده

در این مطلب با 5 مرکز فروش و یا به نوعی 5 برند معتبر تولید ال ای دی ایرانی در تهران آشنا شدیم. صنایع روشنایی رزمی در مرکز بورس لامپ تهران یعنی خیابان لاله زار تهران یک دفتر فروش عمده و یک فروشگاه برای خرید خرده دارد. برندهای دیگری چون نور، پارس شوان، نما نور و پارس شهاب در رده‌های بعدی دوم تا پنجم قرار دارند. که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فرد خود محبوبیت عظیمی در بین متقاضیان خود دارند.

در پایان خوشحال می‌شویم برای خرید عمده لامپ ال ای دی از کارخانه با قیمتی بدون واسط به وب سایت آیسان رزمی مراجعه نمایید و از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

 

ارسال نظر