در بیست و هفتمین الکامپ از آپ تریدر رونمایی شد

مراسم رونمایی از آپ تریدر با همکاری گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا، آپ و رایان هم‌افزا در روز آخر نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد.

در بیست و هفتمین الکامپ از آپ تریدر رونمایی شد

به گزارش کلیک در این مراسم مدیرعامل هلدینگ سهم آشنا هدف از راه اندازی اپلیکیشن آپ ترید را انجام معاملات و مدیریت ثروت بیان کرد و گفت: در بحث مدیریت ثروت، ترید این فرصت را به وجود می آورد که مردم بتوانند در تمامی صندوق های سرمایه گذاری، معامله کنند.

شهریار شهمیری با اشاره به اینکه سامانه آپ تریدر محصول مشترک کارگزاری سهم آشنا، شرکت آسان پرداخت و شرکت رایان هم افزا است گفت: باید توجه داشت سوپراپلیکیشن ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند و با توجه به اینکه طی سالهای اخیر جای خالی خدمات مالی مخصوصا در حوزه بورس احساس می شد تصمیم به راه اندازی این اپلیکیشن گرفتیم.

وی درباره همکاری برای راه‌اندازی اپلیکیشن آپ‌ترید گفت: با توجه به رگولاتوری خاصی که در خدمات مالی وجود دارد نیاز و انتظارات کاربران را پیچیده می‌کند که با همکاری شرکت آسان پرداخت موفق به انجام این پروژه شده ایم تا معاملات با سهولت و سرعت انجام شود.

ماهانه ۲۳ میلیون کاربر از محصولات «آپ» استفاده می‌کنند

در ادامه این مراسم مدیرعامل هلدینگ آسان پرداخت نیز در توضیح همکاری سهم‌آشنا با آپ‌ترید گفت: ورود به این حوزه و حفظ کاربران و خلق ارزش با توجه به تورم افسار گسیخته از جمله اهدااف ما بوده است.

باقر صمدی با بیان اینکه شرکت ما به تدریج با توسعه تکنولوژی از بحث پوز به اپلیکیشن رسید، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون نصب فعال و ماهانه ۲۳ میلیون کاربر از محصولات «آپ» استفاده می‌کنند که نشان دهنده اعتماد و مقبولیت این مجموعه بین مردم دارد.

وی ادامه داد: آپ بیش از ۱۰۰سرویس را در بسترهای مختلفی همچون گردشگری، مالی، حمل و نقل و غیره ارائه ‌می‌کند.

صمدی در رابطه با سامانه آپ تریدر افزود: همکاری بین آپ و سهم اشنا صورت گرفت و توانستیم برند «آپ تریدر» را ثبت کنیم که کاربران از طریق اپلیکیشن آپ بر تمامی خدمات کارگزاری بورس می توانند دسترسی داشته باشند. همچنین در حال توسعه مجموعه آسان پرداخت با همکاری با مجموعه های دیگر هستیم.

وی به معرفی سامانه آپ پرداخت و گفت: سامانه آپ تحت مجوز بانک مرکزی است. آپ با گذشت زمان و با رشد تکنولوژی به جز حیطه دستگاه های پوز به حوزه اپلیکیشن نیز ورود پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت آسان پرداخت به خدمات بورسی این شرکت اشاره کرد و افزود: پس از وقوع کرونا در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به حوزه خدمات مالی ورود کردیم که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. در حوزه بورس درحال ارائه خدمات با همکاری شرکت سهم آشنا هستیم. با توجه به تورم افسار گسیخته به دنبال کمک به مردم برای مدیریت دارایی های آنها نیز هستیم.

بازار سرمایه فرصتی مطلوب برای مردم

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا نیز در خصوص صنعت کارگزاری گفت: صنعت کارگزاری صنعتی، دستاوردی ۶۰ ساله است که طی این سال ها دست‌خوش تغییراتی شده است. همچنین بعد از قانون جدید بازار، توسعه بازار سرمایه در دستور کار سازمان نیز قرار دارد.

حسن رضایی پور افزود: کارگزاری سهم آشنا سابقه ای ۳۰ ساله در بازار سرمایه دارد و معروف به پیشرو در معرفی محصولات جدید و ابزار توسعه ای است.

وی وضعیت حال حاضر بازار سرمایه را فرصتی مناسب برای مردم دانست و افزود: شاید توسعه بازار سرمایه تهدیدی برای بعضی از افراد باشد اما در کارگزاری سهم آشنا به آن به چشم فرصت نگاه می شود. هرچقدر بتوانیم کسب و کار ها را در خدمات خود شریک و توسعه دهیم باعث توسعه و بزرگ تر شدن بازار و بالارفتن امنیت سرمایه گذاری خواهد شد.

 

ارسال نظر