پلی استیشن 5 اسلیم به بازار ایران رسید؛ قیمت کنسول جدید سونی چقدر است؟

پلی‌استیشن ۵ اسلیم که ماه گذشته رونمایی شد، حالا در بازار ایران قابل‌ خرید است. بهترین قیمت PS5 Slim را در بخش محصولات زومیت پیدا کنید.

پلی استیشن 5 اسلیم به بازار ایران رسید؛ قیمت کنسول جدید سونی چقدر است؟

بسیاری از منتقدان، پلی استیشن ۵ را کنسولی بسیار بزرگ می‌دانند و احتمالاً عرضه‌ی پلی استیشن ۵ اسلیم با هدف رفع این مسئله و بهبود‌های دیگر بوده است. شما می‌توانید مشخصات فنی کامل این کنسول جدید سونی را با پلی استیشن ۵ معمولی در بخش محصولات زومیت از طریق «مقایسه پلی استیشن ۵ و پلی استیشن اسلیم» مقایسه کنید.

کنسول پلی استیشن ۵ عادی ۸۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، این در حالی است که نسخه‌ی جدید یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. شاید این میزان افزایش حافظه چندان چشمگیر به‌نظر نرسد اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی به معنای نصب دو یا چند بازی بیشتر است.

درایو نوری مستقل پلی استیشن ۵ اسلیم دیجیتال ۸۰ دلار قیمت دارد بنابراین پیش از تصمیم به خرید، به این موضوع توجه داشته باشید. احتمالاً خرید کنسول بازی با درایو نوری از نظر اقتصادی منطقی‌تر خواهد بود؛ البته برای کسانی که احساس می‌کنند به ‌دیسک‌درایو نیاز دارند.

پلی استیشن ۵ اسلیم قرار است به‌مرور جایگزین نسخه‌های عادی شود و فروش نسخه‌های عادی توسط سونی قطع خواهد شد.

پلی استیشن ۵ اسلیم همانند نسخه‌ی قبلی در مدل مجهزبه درایو و مدل دیجیتال (درایو به صورت جداگانه قابل خریداری و اتصال است) عرضه می‌شود. اگر به دنبال خرید PS5 اسلیم هستید توجه داشته باشید که قیمت پلی استیشن ۵ اسلیم شاید در ابتدا در بازار کشورمان به‌دلیل تازه‌وارد‌ بودن و هیجانات پیرامون آن بالاتر از قیمت واقعی باشد.

منبع: زومیت

 

ارسال نظر