بروکر اوپو فایننس “Opo Finance” [آموزش نحوه دریافت «بونوس» اوپو فایننس (بونوس 30 درصدی)]

اوپو فایننس در سال 2020 تاسیس شده است و از آن زمان به معامله گران ایرانی خدمات می دهد.

بروکر اوپو فایننس “Opo Finance” [آموزش نحوه دریافت «بونوس» اوپو فایننس (بونوس 30 درصدی)]

بروکر opo finance [بررسی امکانات بروکر اپوفایننس برای تریدر ها!]

بروکر اوپو فایننس (اوپوفارکس) سال 2020 فعالیت خود را در کشور سنت وینسنت و گرنادین ها آغاز کرد. با وجود آن که تنها چهار سال  فعالیت این کارگزاری می گذرد اما اوپو فایننس توانسته رگوله سازمان خدمات مالی سیشل (FSA) را دریافت کند. همچنین بروکر opo finance مورد تایید کمیسیون مالی (TFC) می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با این نهاد تماس بگیرید و تا مبلغ 20 هزار یورو درخواست خسارت کنید. این کار گزاری بیش از  100.000 هزار کاربر فعال از سرتاسر جهان دارد، از پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می کند و امکان معامله فلزات، جفت ارز ها، CFD و... را فراهم کرده است. بروکر opo finance برای جذب کاربران بیشتر تنوع حساب های معاملاتی خود را افزایش داده است و بونوس های ویژه برای مشتریان جدید در نظر می گیرد. با ما همراه باشید تا بیشتر از قبل با این بروکر آشنا شویم.

معرفی انواع حساب معاملاتی در بروکر اپوفارکس؛ راهنمای انتخاب حساب مناسب!

بروکر اوپو فایننس یا همان اپوفارکس دارای 4 حساب معاملاتی متفاوت به شرح زیر می باشد که در ادامه هر کدام از آن ها را بصورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

  • حساب استاندارد "Standard"؛

  • حساب ای سی ان "ECN"؛

  • حساب ای سی ان پرو "Pro ECN"؛

  • حساب کپی ترید "Social Trade"؛

  • حساب سنت CENT"".

انواع حساب در سایت بروکر اوپو فایننس6 حساب معاملاتی برای ترید در پلتفرم متاتریدر اوپو فایننس وجود دارد که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

 

حساب استاندارد در بروکر اپو فایننس "Standard"

این نوع حساب بین معامله گران محبوب ترین است. شما می توانید با واریز حداقل $100 به افتتاح حساب استاندارد بپردازید و اسپردهایی از 1.8 پیپ دریافت کنید.

در این حساب نیازی به پرداخت هیچ کمیسیونی نخواهید داشت. توجه داشته باشید که سطح مارجین کال و استاپ اوت در تمام حساب های این بروکر به ترتیب 80% و 40% می باشد. همچنین اهرم در همه حساب 1:500 می باشد اما مشاهده شده در برخی از موارد این اهرم تا 1:2000 افزایش یافته است. علاوه بر این، برای حساب معاملاتی استاندارد بونوس هم در نظر گرفته شده است.

حساب ای سی ان بروکر اپو فایننس "ECN"

حساب ECN در اپوفایننس امکان ترید با اسپرد های کم را فراهم می کند. حداقل اسپرد در این حساب 0.8 پیپ می باشد. با این حال، باید برای ترید هر 1 لات، باید $6 کمیسیون پرداخت نمایید. حداکثر لوریج در حساب های بروکر اوپوفایننس 1:2000 است و شما می توانید از آن برای ترید بیش از 300 نماد معاملاتی، بهره بگیرید. برای افتتاح حساب باید حداقل $100 سپرده واریز کنید و این بروکر برای تشویق کاربران خود بونوس در نظر گرفته است.

حساب ای سی ان پرو در اپوفایننس "Pro ECN"

اگر به دنبال بهترین حساب اوپوفایننس هستید، حساب ای سی ان پرو برای شما ساخته شده است! برای دسترسی به این حساب، باید حداقل $5000 واریز انجام دهید. همینطور، شما باید برای ترید هر لات، $4 کمیسیون پرداخت کنید. مزیت اصلی این حساب، امکان ترید با اسپرد حداقل 0.0 پیپ می باشد.

حساب کپی ترید در اپوفایننس "Social Trade"

این حساب برای معامله گران مبتدی یا افرادی که زمان کافی برای حضور در بازار فارکس را ندارند، مناسب است. در این حساب می توانید حساب معاملاتی خود را به تریدر های حرفه ای وصل کنید و به درآمد برسید. برای افتتاح این حساب به $200 احتیاج دارید و نیاز به پرداخت کمیسیون نمی باشد؛ همچنین اسپرد از 1.5 پیپ آغاز می شود.

حساب سنت در اپوفایننس "CENT"

طبق بررسی های انجام شده بروکر اوپو فایننس حساب سنتی را برای معامله گران مبتدی ایجاد کرده است. در این حساب کاربران با پرداخت حداقل $10 می توانند حساب افتتاح کنند، علاوه بر این در حساب سنت کمیسیون معنایی ندارد و اسپرد از 1.8 پیپ شروع می شود. همچون سایر حساب های دیگر، کال مارجین و حد ضرر به ترتیب 80% و 40% می باشند.

حساب های معاملاتی تنها بخشی از اطلاعاتی هستند که باید درمورد اوپو فایننس بدانید و فراتر از آنها، مقاله های کلاهبرداری اپو فایننس، بونوس اوپو فایننس، بروکر اوپو فایننس، معرفی بروکر HYCM، کلاهبرداری بروکر کوتکس، کپی ترید اوپو فایننس و ... را در رسانه های تخصصی فارکس ازجمله مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FX Maxi، سایت رسمی بروکر اوپو فایننس Opofinance.com، فارکس پیس آرمی ForexPeaceArmy، اف ایکس امپایر FXEmpire و دیگر وب سایت های معتبر مطالعه کنید تا اطلاعاتی بیشتری از اوپو فایننس و بازار فارکس داشته باشید.

معرفی بونوس 30 درصدی بروکر اوپو فایننس؛ بررسی شرایط بونوس 30% اوپو فارکس!

بونوس یکی از پاداش هایی است که بروکر ها برای جذاب مشتریان بیشتر از آن استفاده می کنند و بروکر اوپو فایننس هم یکی از همین بروکر ها است. اوپوفارکس بونوس 30 درصدی برای مخاطبان درنظر گرفته که برای دریافت آن باید حداقل 100$ به حساب خود واریز کنید. سپس 30% بونوس می گیرید و حساب شما با 130 دلار شارژ می شود. برای دریافت بونوس اوپو فایننس مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا وارد سایت بروکر اوپو فایننس شوید و ثبت نام خود را انجام می دهید؛

  • کیف پول را شارژ کنید؛

  • از طریق پنل کاربری وارد شوید و در خواست بونوس 30% را ثبت کنید؛

  • تیم پشتیبانی بروکر opo finance در خواست را بررسی می کند و در صورت تایید بونوس واریز می شود؛

  • این بونوس دارای قوانینی معاملاتی و بازه زمانی معین است که باید آن ها را رعایت کنید.

مهم ترین قوانین بونوس اوپو فایننس، رعایت حداقل واریز و سقف دریافتی بونوس هستند. فراتر از این نکته، بونوس 30 درصدی اوپوفارکس قابل برداشت نیست و فقط می توانید با آن معامله کنید. با این حال سود حاصل از معامله به شما تعلق می گیرد و می توانید آن را برداشت کنید.

برای آشنایی بیشتر با بونوس اوپوفایننس به اینجا /https://fxmaxi.com/opofinance-bonus/ مراجعه نمایید و با مطالعه مقالات مربوطه اطلاعات کافی و دقیق تر کسب نمایید.

آشنایی با کمپین نیترو بونوس بروکر اوپو فایننس

یکی دیگر از ابتکارات اوپو فارکس برای تشویق معامله‌ گران به انجام معاملات بیشتر و بهبود عملکرد معاملاتی، ارائه کمپین نیترو بونوس است. این کمپین با شعار افزایش سرعت معاملات و بهبود شرایط تجاری آغاز شده و مزایای منحصر به فردی دارد. در ادامه این بخش، به بررسی جزئیات و نحوه بهره‌ برداری از این کمپین می ‌پردازیم:

شرایط شرکت در کمپین:

معامله‌ گران باید حساب کاربری خود را در اوپوفایننس ثبت و تایید کرده باشند. همچنین لازم است تا معامله‌ گران شرایط خاصی مانند حداقل حجم معاملات یا دوره‌ های زمانی مشخص را رعایت کنند.

مزایای کمپین:

کمپین دارای مزایایی مانند دریافت بونوس ‌های نقدی، بهبود شرایط معاملاتی و دسترسی به ابزار های تجاری پیشرفته است.

نحوه دریافت بونوس:

معامله‌ گران باید با دقت به شرایط و ضوابط کمپین عمل کنند. پس از انجام معاملات مشخص‌ شده و رعایت سایر شرایط، بونوس ‌های نیترو به حساب‌ تریدر ها واریز می ‌شود.

نظر کارشناس درخصوص بروکر اوپو فایننس و نتیجه گیری:

بروکر اوپو فایننس چهار سال است که در بازار فارکس مشغول به فعالیت می باشد و در این مدت خدمات مناسبی مانند سایت و پشتیبانی به زبان فارسی را به تریدر های ایرانی ارائه داده است. این کارگزاری برای افزایش تعداد مشتریان، طرح های تشویقی، بونوس، کش بک و.... را فراهم کرده و علاوه بر این، دارای پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 و همچنین انواع مختلف های معاملاتی می باشد که خود عامل مهمی برای جذب کاربر بیشتر است. شما چه تجربه ای از اوپو فایننس دارید؟ آیا در این بروکر معامله می کنید؟

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بروکرهای فارکس می توانید به وبسایت اف ایکس ماکسی fxmaxi.com مراجعه کنید و از اطلاعات تخصصی و به روز مرتبط با بازارهای مالی استفاده نمایید.

 

سوالات متداول:

آیا سایت بروکر اوپو فایننس از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

بله، سایت بروکر اوپو فایننس برای ایرانیان به زبان فارسی ارائه شده است.

حداقل اسپرد و کمیسون در حساب های معاملاتی بروکر اوپو فایننس چقدر است؟

در بسیاری از حساب ها نیازی به پرداخت کمیسیون نیست و اسپرد از 0.0 پیپ آغاز می شود.

آیا بروکر اوپو فایننس دارای بونوس است؟

بله، به معامله گران جدید بونوس تعلق می گیرد.

 

ارسال نظر