افزایش محبوبیت بیت کوین با اقدام جدید تتر!

شرکت ناشر استیبل کوین تت، به‌تازگی اقدام به افزایش بیت کوین در پرتفوی شرکتی خود کرده است.

افزایش محبوبیت بیت کوین با اقدام جدید تتر!

به گزارش کلیک، شرکت تتر، که ناشر استیبل‌کوین مشهور تتر (USDT) است در سی و یکم ماه مارچ، اقدام به خرید 8889 عدد بیت کوین با ارزش 618 میلیون دلار کرده است. 

افزایش بیت کوین‌ در پرتفوی شرکت تتر 

پس از خرید جدید این شرکت، تتر اکنون دارای 75 هزار و 354 هزار بیت کوین در کیف‌پول خود است که ارزش حدود 5.2 میلیارد دلاری در زمان نگارش این گزارش را دارد. بر اساس داده‌های CoinStats، بیت کوین‌های این شرکت تاکنون رشد قیمتی 128 درصدی را تجربه‌ کرده‌اند و سود 2.94 میلیارد دلاری از این رشد قیمتی برای شرکت تترحاصل شده است. 

خرید این تعداد بیت کوین در حالی رخ داده است که توجه به این رمزارز با رشد بالایی مواجه شده است، که دلایل اصلی آن هالوینگ بیت کوین و صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده آمریکا هستند. در هالوینگ بیت کوین که هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد، سرعت عرضه بیت کوین‌های جدید در 19 روز، به نصف کاهش داده شد.

با توجه به خرید اخیر بیت کوین توسط این شرکت و بر اساس داده‌های Bitinfocharts، تتر اکنون هفتمین دارنده بزرگ بیت کوین در جهان است کیف‌پول سرد صرافی بایننس اکنون بزرگترین دارنده بیت کوین در جهان با 248 هزار و 597 بیت کوین به ارزش 17.31 میلیارد دلار است. 

دلیل خرید دوره‌ای بیت کوین توسط تتر 

بر اساس تصمیمات شرکت تتر، 15 درصد از سود خالص حاصل از ذخایر استیبل‌کوین‌های این شرکت سوییسی، در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌شود تا دارایی‌های پشتیبان استییبل کوین تتر متنوع شود. این استیبل کوین مشهور در چهارم مارچ سال جاری میلادی به ارزش بازاری 100 میلیارد دلار رسیده است که از ابتدای سال 2024 میلادی تاکنون، رشد 9 درصدی داشته است. 

پائولو آردوینو، مدیرعامل شرکت تتر دراین باره گفت: عرضه محدود، ذات غیرمتمرکز بودن و همه‌گیری بیت کوین، باعث شده است تا این رمزارز میان سرمایه‌گذاران خرد و نهادی محبوبیت بالایی پیدا کند. سرمایه‌گذاری شرکت ما در بیت کوین نه تنها روشی برای بهبود عملکرد پرتفویمان، بلکه روشی برای همسو کردن شرکت با تکنولوژی در حال تغییر است که بر روی کسب و کار ما و زندگی ما تاثیر خواهد گذاشت. 

 

 

منبع: تجارت نیوز

 

ارسال نظر