تتر از دلار جا ماند

قیمت دلار در روند صعودی خود با 600 تومان افزایش به ۵۰ هزار و ۲۵۵ تومان و تتر در سطح ۶۴ هزار و ۳۰۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۵۰۰ تومانی داشت.

تتر از دلار جا ماند

به گزارش کلیک  این ارز دیجیتالی قیمت ۶۵ هزارتومان را هم تجربه کرده است اما خیلی زود به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت.

بنا به تحلیل کارشناسان حوزه ارز دیجیتال در بحبوحه جنگ و تنش میان ایران و اسرائیل درست زمانی که همه نگران حفظ ارزش دارایی‌های خود بودند و نگران سقوط دلار تتر رکورد زد. در آن زمان همه از ترس اینکه چگونه در نیمه‌های شب ارزش دارایی‌های خود را حفظ کنند سراغ صرافی‌ها رمزارزی رفتند و تتر را با قیمت ۶۵ هزار تومان مبادله کردند  در آن زمان قیمت بیت‌کوین روندی کاهشی داشت.

با این حال حرکت قیمت خیلی زود برعکس شده و به کانال‌های پایین‌تری برگشته است که به شکل سایه(شدو) روی نمودار به ثبت رسید. حرکت قیمت در بازارها نتیجه فشار معامله‌گران در جهت عرضه با تقاضا است. به این ترتیب اگر معامله‌گران در سمت تقاضا قدرت را در اختیار بگیرند قیمت افزایش و در مقابل کاهشی می‌شود.

ین در حالی است که امروز یکشنبه 29 مهرماه هر اسکناس دلار آمریکا به ۵۰ هزار و ۲۵۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۸ هزار و ۶۴۹ تومان رسید.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۵۴ هزار و ۶۱۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۲ هزار و ۸۷۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۳ هزار و ۶۸۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۳ هزار و ۲۴۸ تومان است.

گفتنی است؛ قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 54 هزار و 617 تومان و نرخ حواله یورو نیزبا افزایش نسبت به دیروز به 52 هزار و 873 تومان رسیده است.

 

 

 

ارسال نظر