بهترین گوشی موبایل قیمت مناسب

هدف بسیاری از افراد از خرید یک گوشی هوشمند، صرفا به‌همراه داشتن ابزاری برای بررسی مختصر شبکه‌های اجتماعی و کاربردهای عادی مانند تماس گرفتن یا استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. به همین دلیل، این دسته از خریداران معمولا به دنبال گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و اصطلاحات قیمت مناسب هستند که منطقی است.

بهترین گوشی موبایل قیمت مناسب

در این راهنمای خرید قصد داریم چند گزینه قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم تا اکثر نیازهای یک کاربر عادی را برطرف می‌کنند و ارزش خرید بالایی را ارائه می‌دهند.

شیائومی Redmi 12C

اگر به دنبال خرید گوشی با ارزش خرید بالا هستید، معمولا در لیست گزینه‌هایتان حداقل یک مورد از برند شیائومی حضور دارد. گوشی ردمی 12C نیز یکی از ارزشمندترین گوشی‌های زیر 5 میلیون تومان شیائومی است که اتفاقا امکانات بسیار خوبی را در دسترس قرار می‌دهد.

این گوشی به یک نمایشگر 6.71 اینچی IPS مجهز است که رزولوشن 720 در 1650 پیکسلی را ارائه می‌دهد. طراحی شیائومی Redmi 12C جذاب و استاندارد است و می‌تواند نظر کاربر را جلب کند. این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شده است و به لطف چیپست Helio G85 با پردازنده هشت هسته‌ای و تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2، عملکرد قابل قبولی را در این بازه قیمتی از خود نشان می‌دهد.

نسخه 64/4 گیگابایتی این گوشی در حال حاضر با قیمت تقریبا 4 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. ردمی 12 سی از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید حافظه داخلی آن را افزایش دهید.

شیائومی در این گوشی ارزان قیمت فقط از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز واید و قابلیت PDAF به همراه یک دوربین عمق‌سنجی 0.08 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این گوشی قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز واید درون ناچ قطره‌ای نمایشگر تعبیه شده است. این دوربین نیز قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم را ارائه می‌دهد.

امکانات ارتباطاتی این گوشی در حد قابل قبولی است و رضایت کاربران را جلب می‌کند. باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌کار رفته در ردمی 12C از شارژدهی بسیار خوبی بهره می‌برد و با استفاده نسبتا سنگین به راحتی تا یک روز کامل دوام می‌آورد.

سامسونگ Galaxy A04

اگر با بودجه کم به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید، گلکسی A04 می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد. در حال حاضر با قیمت حدودا 3 میلیون و 500 هزار تومان می‌توان نسخه 65/4 گیگابایتی سامسونگ Galaxy A04 را خریداری کرد.

این گوشی ارزان‌قیمت به یک نمایشگر 6.5 اینچی با پنل PLS و وضوح اچ‌دی مجهز است و با چیپست Helio P35 به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ از رابط کاربری سبک One UI Core 4.1 و اندروید 12 در این گوشی استفاده کرده است که عملکردی روان دارد.

گلکسی ای 04 به یک دوربین 50 مگاپیکسلی واید و یک دوربین عمق‌سنجی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم را دارد و دوربین سلفی یک نمونه 5 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی Galaxy A04 شارژدهی بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

شیائومی Redmi A2+

گزینه بعدی در لیست گوشی‌های هوشمند قیمت مناسب، شیائومی ردمی A2 پلاس است. این گوشی از یک نمایشگر 6.52 اینچی IPS با وضوح 720 در 1600 پیکسلی بهره می‌برد. چیپست Helio G36 مصرف باتری بسیار کمی دارد و در عین حال عملکرد قابل قبولی را برای استفاده معمول ارائه می‌دهد.

نسخه 64/3 گیگابایتی این گوشی با قیمت تقریبا 3 میلیون و 300 هزار تومانی در بازار به فروش می‌رسد. البته اگر کمی بیش‌تر هزینه کنید می‌توانید با قیمت حدودا 4 میلیون تومان نسخه 64/4 گیگابایتی این گوشی را خریداری کنید تا خیالتان از بابت عملکرد روان راحت‌تر باشد. همچنین این گوشی از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی در Redmi A2 Plus یک ماژول 8 مگاپیکسلی با لنز واید است که در پایین آن یک حسگر عمق‌سنجی 0.08 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است. دوربین ردمی ای 2 پلاس قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. اگر قصد ثبت یک سلفی را داشته باشید، دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی در دسترس شما قرار دارد.

دوربین جلویی قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم را ارائه می‌دهد. امکانات ارتباطاتی این گوشی مناسب است و حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پشتی تعبیه شده است. باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در این گوشی به لطف مصرف پایین چیپست و نمایشگر، عملکرد بسیار خوبی دارد و اگر استفاده سنگینی از گوشی ندارید به راحتی 2 روز یا حتی بیش‌تر دوام می‌آورد.

شیائومی Redmi 10C

ردمی 10 سی هنوز هم یک گزینه عالی است و نسخه 64/4 گیگابایتی آن را می‌توان با قیمت 4 میلیون و 400 خریداری کرد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بزرگ 6.71 اینچی با وضوح اچ‌دی مجهز است. چیپست اسنپدراگون 680 به کار رفته در این گوشی، ردمی 10 سی را به یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های گیمینگ بازار تبدیل می‌کند.

در واقع در هیچ گوشی هوشمند دیگری در این بازه قیمتی نمی‌توانید چیپستی هم‌قدرت با اسنپدراگون 680 پیدا کنید! شیائومی در این گوشی از یک دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز واید و قابلیت PDAF استفاده کرده است. علاوه بر این، یک دوربین عمق‌سنجی 2 مگاپیکسلی برای ثبت بهتر تصاویر پرتره در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30 فریم را دارد. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای نمایشگر قرار گرفته است که قابلیت فیلم‌برداری 1080p به‌صورت 30 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

شیائومی Redmi 10C از حسگر اثر انگشت برخوردار است که در قسمت پشتی تعبیه شده است. امکانات ارتباطاتی این گوشی مناسب است و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی آن شارژدهی بسیار خوبی دارد. این گوشی همچنین از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که امکان شارژ سریع‌تر نسبت به رقبایش را فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

گوشی‌های ارزان قیمت لزوما گزینه‌های بدی نیستند و اتفاقا برای کاربرانی که استفاده خاصی از گوشی خود ندارند، یک انتخاب منطقی به حساب می‌آیند. در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی‌های موبایل با قیمت مناسب را معرفی کنیم تا با گزینه‌های موجود در بازار آشنا شوید.

برای دیدن لیست قیمت گوشی به‌صورت به‌روز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آوند موبایل مراجعه کنید. آوند موبایل انواع گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت سامسونگ و شیائومی را با قیمتی رقابتی عرضه می‌کند. به‌لطف خدمات پس از فروش مناسب و امکان مشاوره قبل از خرید، می‌توانید با خیال راحت گوشی موردنظرتان را خریداری کنید.

تمامی گوشی‌های هوشمند ارائه‌شده در آوند موبایل با تضمین و کد رجیستری به فروش می‌رسند. علاوه بر این، لوازم جانبی کاربردی و همین‌طور لوازم جانبی اختصاصی برای اکثر مدل‌ها را تهیه کنید.

 

ارسال نظر