لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ لپ تاپ کاستوم شده بخریم یا نه؟ و یا اصلاً ارزش خرید دارد! در پاسخ باید متذکر شویم که همزمان با آغاز انفجار اطلاعات و افزایش گجت ها قابلیت های جدیدی نیز به آنها اضافه شده است که البته پای این توانمندی ها به دنیای لپ تاپ ها نیز باز شده است. به طوری که کاربران می توانند یک لپ تاپ را با رم، حافظه داخلی و گرافیک متنوع و مناسب با کار خود شخصی سازی کنند که در این حالت سیستم شما می تواند عنوان لپ تاپ کاستوم شده را به خود اختصاص دهد.

لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

از آنجایی که لپ تاپ کاستوم شده بیشتر نو هستند و صرف هزینه زیادی را ممکن است برای شما در برداشته باشد، خرید لپ تاپ استوک برای کسانی که آمادگی لازم برای خرید لپ تاپ آکبند و نو را ندارند یک پیشنهاد عالی خواهد بود. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که لپ تاپ کاستوم چیست و اصلا منظور از لپ تاپ کاستوم شده چیست؟

لپ تاپ کاستوم چیست؟

در حقیقت به لپ تاپ هایی که شخصی سازی شده اند و سخت افزار آن توسط اشخاص دیگر و غیر از شرکت سازنده دستکاری و ارتقا شده اند، لپ تاپ کاستوم می گویند. به عنوان مثال کمپانی ایسوس یک لپ تاپ با حافظه داخلی 256 گیگابایت را روانه بازار می کند و شما حافظه آن را به 512 گیگابایت ارتقا می دهید.

البته باید در نظر داشته باشید قیمت لپ تاپ ایسوس با توجه به ارتقاء مشخصاتش تغییر می کند. نکته دیگر اینکه بسیاری از مدل لپ تاپ ها قابلیت ارتقاء در قسمت CPU و GPU را ندارند و شما تنها می توانید رم و حافظه داخلی را تغییر دهید.

لپ تاپ کاستوم شده همان دست دوم است؟

لپ تاپ های کاستوم شده در اصل همان مدل های نو و آکبند هستند که توسط شرکت های گارانتی از باکس خارج می شوند، قطعات آنها ارتقاء می یابد و دوباره وارد جعبه می شوند. به همین دلیل مشکلی از بابت سخت افزاری و یا کارایی نخواهند داشت. با توجه به این موضوع اگر شما یک گیمر هستید و قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید انتخاب لپ تاپ کاستوم شده برای شما یک گزینه بی نظیر است چرا که می توانید قطعات سخت افزاری آن را ارتقاء دهید.

از کجا بفهمیم لپ تاپ کاستوم شده است؟

اگر با مفهوم لپ تاپ کاستوم شده یعنی چه؟ آشنا شده اید، اکنون نوبت آن است که چگونه بفهمیم لپ تاپ کاستوم شده است یا نه؟ یکی از آسان ترین روش های شناخت برای لپ تاپ کاستوم توجه به پلمپ بودن جعبه و بر چسب کارتن است که باز نشده باشد. همچنین شما می توانید پس از باز کردن پلمپ و بالا آمدن ویندوز، مشخصات دستگاه را مشاهده کرده و با سایت مرجع مطابقت دهید.

مزایا و معایب لپ تاپ کاستوم شده

از آنجایی که لپ تاپ کاستوم شده صرفاً با هدف فراهم کردن امکانات و بهره مندی های جدید تولید و عرضه شده اند، کاربران می توانند متناسب با حرفه خود رم، سی پی یو، حافظه داخلی و کارت گرافیک را انتخاب کنند. البته لپ تاپ کاستوم شده در کنار مزایا، معایبی هم دارد که برای روشن شدن بیشتر این موضوع می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای لپ تاپ کاستوم

  • مقرون به صرفه بودن
  • قابلیت ارتقاء
  • دارای قطعات اصلی و با کیفیت
  • گارانتی معتبر
  • متناسب با نیاز کاربر طراحی شده اند

معایب لپ تاپ کاستوم شده

  • احتمال استفاده از قطعات فیک و غیر اصلی
  • بروز مشکل در هنگام استفاده از لپ تاپ

لپ تاپ کاستوم شده بخریم یا نه؟

پس از توضیحات لازم درباره اینکه لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ منظور از لپ تاپ کاستوم شده چیست؟ حال نوبت آن است که ببینیم آیا لپ تاپ کاستوم شده بخریم یا نه؟ همانطور که گفته شد لپ تاپ کاستوم شده نو و پلمپ هستند، به همین دلیل احتمال وجود عیب در کارایی و عملکرد آنها بسیار کم است.

فرض کنید شما یک مدل لپ تاپ را مَد نظر قرار داده اید که دارای 8 گیگ رم است اما شما همان مدل را در رم 32 گیگابایت ترجیح می دهید، در چنین شرایطی می توانید لپ تاپ مورد تأیید خود را در مدل کاستوم شده پیدا کنید.

لازم به ذکر است ما نیز در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مجموعه ای از بهترین و جدیدترین لپ تاپ های نو، استوک و کاستوم شده را در اختیار مشتریان قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت، سلامت، ارسال سریع و بهترین قیمت ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 

ارسال نظر