راهنمای جامع انتخاب بهترین یو پی اس خانگی (UPS)

معمولا در هر خانه‌ای لوازم برقی بسیاری وجود دارد؛ یخچال، تلویزیون، مایکروفر، تجهیزات صوتی، کنسول‌های بازی و ده‌ها دستگاه دیگر، همگی در برابر مشکلات برق شهری، حساس هستند. در صورت قطعی برق، افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ یا وجود هر نوع اختلال دیگر، می‌تواند منجر به آسیب به این دستگاه‌های گران‌قیمت شود.

راهنمای جامع انتخاب بهترین یو پی اس خانگی (UPS)

سوال اینجاست که چطور می‌توانیم از آسیب لوازم برقی در خانه جلوگیری کنیم؟ راهکارهای بسیاری برای این کار وجود دارد که یکی از آن‌ها، خرید و استفاده از دستگاه یو پی اس است. این دستگاه می‌تواند مزایای بسیاری برای سیستم‌های الکتریکی خانه به همراه داشته باشد و از آسیب‌دیدن آن‌ها به دلیل ناخالصی‌های برق شهری، جلوگیری کند.

یو پی اس خانگی چیست؟

دستگاه یو پی اس انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع نیز برای کاربری‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از متداول‌ترین انواع دستگاه یو پی اس که برای استفاده در خانه کاربرد دارد، دستگاه یو پی اس لاین اینتراکتیو است. این دستگاه با ویژگی‌های خاصی که دارد، هم می‌تواند برق را در مواقع ضروری تامین کند و هم می‌تواند از دستگاه‌های مهم شما در برابر آسیب‌های الکتریکی محافظت کند.

بهترین یو پی اس خانگی کدام مدل است؟

متخصصان باور دارند که برای استفاده در خانه، باید به سراغ دستگاه یو پی اس لاین اینتراکتیو بروید. همچنین بهترین نوع این دستگاه نیز دستگاهی است که حداقل 1000 ولت‌آمپر توان داشته باشد تا بتواند نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند. لازم نیست که در اینجا نگران قیمت دستگاه یو پی اس باشید، زیرا مدل‌های بسیاری با این ویژگی‌ها پیدا خواهید کرد.

بهترین یو پی اس خانگی

 

از طریق لینک قیمت یو پی اس خانگی می‌توانید قیمت این محصول را استعلام بگیرید و یا برای خرید از کارشناسان مشاوره بگیرید.

کاربرد یو پی اس خانگی چیست؟

برای هر دستگاهی که در خانه وجود دارد، می‌توانید از دستگاه یو پی اس خانگی استفاده کنید. این یو پی اس یک نوع باتری است که می‌تواند در مواقع ضروری، امکان استفاده از تجهیزات زیر را برای شما فراهم نماید:

  • یخچال و فریزر 
  • تجهیزات موجود در آشپزخانه
  •  تجهیزات ارتباطی مانند مودم یا روتر 
  •  کامپیوترهای رومیزی 
  • سیستم‌های ضدسرقت و امنیتی 
  • در پارکینگ
  • آسانسور و...

کاربردهای یو پی اس خانگی

چرا باید از یو پی اس خانگی استفاده کنیم؟

استفاده از یو پی اس خانگی می‌تواند از چند جهت بسیار مهم باشد:

•    اول از همه اینکه این دستگاه می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در مواقع واجب و خیلی مهم، بتوانید برق مورد نیاز خود را تامین کنید. مثلا وقتی در آسانسور گیر کرده‌اید یا اینکه می‌خواهید در پارکینگ را باز کنید، استفاده از یو پی اس خانگی می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد.

•    دوم اینکه دستگاه‌های الکتریکی موجود در خانه شما بسیار مهم و گران‌قیمت هستند. بدون شک استفاده از یک سیستم محافظتی برای پایداری سلامت آن‌ها، بسیار مهم است. قیمت دستگاه یو پی اس خانگی بسیار ارزان است و از این جهت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مفید باشد.

انواع دستگاه یو پی اس 

یو پی اس یا منبع تغذیه بی‌وقفه (Uninterruptible Power Supply) دستگاهی است که می‌تواند در مواقع ضروری، برق مورد نیاز شما را تامین نماید. به عبارت دیگر، یو پی اس را می‌توان شبیه به یک باتری دانست که در زمان نبود برق شهری می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه انواع مختلفی دارد و می‌توان آن را برای کاربری‌های بسیار زیادی به کار برد.

یکی از مهم‌ترین کاربری‌های دستگاه یو پی اس، برای استفاده در خانه است. شما می‌توانید یک دستگاه یو پی اس خانگی تهیه کرده و با نصب آن، در هنگام قطعی برق شهری نیز انرژی مورد نیاز برای آن‌ها را تامین نمایید. دستگاه یو پی اس نه‌تنها می‌تواند جریان برق مورد نیاز را تامین نماید، بلکه می‌تواند کار محافظت الکتریکی از تجهیزات را نیز انجام دهد.

قیمت دستگاه یو پی اس به نسبت بسیار اقتصادی است و می‌توان آن را در دسته‌بندی‌های زیر قرار داد:

  •  دستگاه یو پی اس آنلاین
  • دستگاه یو پی اس آفلاین
  • دستگاه یو پی اس لاین اینتراکتیو

خرید دستگاه یو پی اس خانگی 

اگر قصد خرید یو پی اس خانگی را دارید پیشنهاد ما این است که قبل از خرید حتما از کارشناسان مشاوره بگیرید. کارشناسان شرکت تجهیز آرمان به عنوان یک نمایندگی یو پی اس برای این موضوع در کنار شما هستند.

خرید یو پی اس خانگی از تجهیز آرمان

 مشاوره و استعلام قیمت انواع یو پی اس:

۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۶۳۳۸۵ – ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶    

آدرس سایت: tajhizarman.com

 

ارسال نظر