اهمیت محتوا در بازدهی بالای تبلیغات اینترنتی!

امروزه تبلیغات، بخش جدایی ناپذیر همه کسب و کارها می‌باشد. هدف از تبلیغات فروش و جذب مخاطب می‌باشد پس باید همه جوانب آن را بررسی کنیم تا هوشمندانه‌ترین روش‌های تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنیم.

اهمیت محتوا در بازدهی بالای تبلیغات اینترنتی!

بازدهی یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات می‌باشد که محتوای تبلیغاتی در آن، بیشترین تاثیر را دارد. امروز با هم به بررسی عوامل موثر بر بازدهی بالای یک تبلیغات موفق خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر بازدهی بالای تبلیغات

بازدهی بالا یعنی فروش محصول، خدمات یا جذب مخاطب در تبلیغات! در طراحی و اجرای هر نوع تبلیغات چه خرد و چه بزرگ باید اهداف تبلیغاتی خود را مشخص کنید. عوامل اصلی در بازدهی بالای تبلیغات به ترتیب عبارت‌اند از:

  • محتوای تبلیغات ( محتوای متنی و بنری )
  • مکان تبلیغات ( متناسب با مخاطب هدف )
  • نوع تبلیغات ( تبلیغات کلیکی، شبکه های مجازی، محیطی و... )
  • صفحه فرود کاربر ( فروش محصول یا دریافت اطلاعات تماس )

در ادامه به هر کدام از این 4 مورد به صورت تخصصی خواهیم پرداخت...

محتوای تبلیغات

محتوای تبلیغات، مهم ترین و اصلی ترین عامل موثر در بازدهی تبلیغات شما می‌باشد. فرقی ندارد که چه نوع تبلیغات را انتخاب می‌کنید! تبلیغات محیطی مانند بیلبورد های شهری یا تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات کلیکی بنر گیف. شما باید هم محتوای متنی و هم محتوای بنری جذاب داشته باشید.

داشتن یک بنر گیف تبلیغاتی جذاب می تواند بازدهی تبلیغات بنر کلیکی شما را تا 35% افزایش دهد.

مکان تبلیغات

حتما توجه داشته باشید که در کدام سایت ها و کدام پیج ها تبلیغات می‌کنید! حتما مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید که آیا در مکانی که شما اقدام به تبلیغات در آن می‌کنید حظور دارد؟ برای مثال اگر آنلاین شاپ محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان دارید، هرگز نباید در پیج های ورزشی فوتبالی تبلیغات کنید!

یکی از نکاتی که در تبلیغات اینستاگرامی باید رعایت کنید، داشتن بنر اینستاگرام حرفه ای برای تبلیغات می‌باشد که تیم طراحی بنرساز در طراحی آن نیز می‌تواند شما را همراهی کند.

نوع تبلیغات

با توجه به این که چه نوع کسب و کاری دارید؟ وب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستید یا آنلاین شاپ؟ مغازه حضوری دارید یا... باید نوع تبلیغات خود را انتخاب کنید. تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات محیطی و... انواع تبلیغاتی هستند که شما باید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از آن ها را انتخاب کنید!

صفحه فرود کاربر

موضوع صفحه فرود کاربر، بیشتر در تبلیغات کلیکی کاربرد دارد. بسیاری از وب مسترین به اشتباه آدرس صفحه اصلی سایت خود را برای کلیک روی بنر استفاده می‌کنند و کاربر با کلیک روی بنر وارد صفحه اصلی سایت که شامل اطلاعات زیاد در مورد برند هست را مشاهده می‌کند.

این کار بسیار اشتباه است. باید توجه داشته باشید که اگر سایت فروشگاهی دارید، مستقیما باید لینک دسته بندی محصول هدف را وارد کنید تا کاربر با کلیک روی بنر، وارد صفحه ای شود که لیست محصولات را مشاهده می‌کند همراه با قیمت تا اقدام به خرید کند.

همچنین در صورتی که خدمات ارائه می‌دهید و سایت فروشگاهی ندارید، بهترین روش این است که یک صفحه لندینگ طراحی کنید و در ابتدای آن از کاربر اطلاعات تماس مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و... دریافت کنید تا مشاوران فروش شما با آن ها تماس بگیرند و هر کدام را تبدیل به مشتری کنند!

سفارش طراحی بنر در سایت بنرساز

در نهایت اگر می‌خواهید یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای و پر بازده داشته باشید، حتما نیاز به محتوای بنری و تبلیغاتی جذاب دارید، تیم طراحی بنرساز www.Bannersaaz.ir با ارائه خدمات تخصصی طراحی بنر آماده ارائه انواع خدمات طراحی به همه کسب و کار ها می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09398899595 تماس حاصل فرمائید!

 

ارسال نظر