بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی حرفه‌ای

اگر به عکاسی علاقه دارید و می‌خواهید بهترین گوشی سامسونگ را بخرید، در این مقاله بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی حرفه‌ای را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید این گوشی‌ها عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی حرفه‌ای

به‌علاوه، خرید یک گوشی حرفه‌ای برای برای بلاگرها و اینفلوئنسرها اهمیت زیادی دارد، پس اگر شما هم جزو این افراد هستید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

معرفی بهترین گوشی‌های سامسونگ برای عکاسی حرفه‌ای

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نظر کیفیت دوربین حرف اول را می‌زنند. در ادامه بعضی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ را معرفی می‌کنیم. همه این موبایل‌ها دوربین قدرتمندی دارند و باعث پیشرفت شما در عکاسی می‌شوند.

گلکسی S24 اولترا

این گوشی بهترین پرچمدار شرکت سامسونگ است و دوربین فوق عریض و تله فوتو دارد. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو و زوم ۵ برابر از ویژگی‌های دوربین موبایل هستند. دوربین پریسکوپ گوشی می‌تواند با جزئیات بیشتر و کنتراست بهتری عکس بگیرد و محدوده دینامیکی وسیع‌تری را پوشش می‌دهد.

گلکسی S24 اولترا ۲۳۲ گرم است و دو سیم‌کارته است. سیستم عامل گوشی اندروید ۱۴ است و با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کار می‌کند. حافظه داخلی گوشی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت و رم موبایل هم ۱۲ گیگابایت است. دوربین جلوی گوشی ۱۲ مگاپیکسل است و دوربین حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض دارد. آخرین نکته اینکه باتری گلکسی S24 اولترا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و با توان ۴۵ واتی کار می‌کند.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا در دسته گوشی‌های پرچمدار قرار می‌گیرد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد. سنسور Samsung ISOCELL HP2، پشت لنزی ۲۴ میلی‌متری، لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار، تشخیص فاز چند جهته و فوکوس لیزری از جمله ویژگی‌های این مدل هستند. گلکسی S23 اولترا ۲۳۴ گرم است و با ۲ سیم‌کارت و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کار می‌کند. همچنین، سیستم عامل گوشی از نوع اندروید ۱۳ است و با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی کار می‌کند. حافظه داخلی گوشی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت هستند. 

دوربین اصلی گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی است و با سنسور۱.۳/۱ اینچی و اندازه پیکسل ۰.۶ میکرونی کار می‌کند. این گوشی می‌تواند روی سوژه‌های عکاسی به خوبی زوم کند و تصاویر را با جزئیات بالایی ثبت کند. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای عکاسی کنید، S23 اولترا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. به غیر از دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی هم در این گوشی سامسونگ وجود دارد. 

شما با استفاده از گلکسی S23 اولترا می‌توانید تا ۳ و ۱۰ برابر به صورت اپتیکال و تا ۱۰۰ برابر به صورت دیجیتال روی سوژه‌ها زوم کنید. همچنین، دوربین سلفی گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر سلفی فوق‌العاده‌ای ثبت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب گوشی، کیفیت عکاسی در شب است. اگر به عکاسی در شب علاقه‌مند هستید، می‌توانید با گلکسی S23 تصاویر خوبی بگیرید.

بهترین گوشی های عکاسی سامسونگ

گلکسی S24 و S24 پلاس

این دو گوشی هم جزو گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ هستند و دوربین‌های خوب وباکیفیتی دارند. دوربین اصلی S24 و S24 پلاس از نوع Samsung GN5 و ۵۰ مگاپیکسل است. دوربین‌ها با اندازه ۱.۵۷/۱ اینچی و اندازه پیکسل ۱ میکرون‌متری کار می‌کنند. لنز دوربین‌های گوشی از فوکوس خودکار تشخیص و لرزش‌گر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. 

یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هم در این محصولات وجود دارد. هر دو گوشی از نظر کیفیت دوربین و قدرت نرم‌افزاری در یک سطح قرار دارند. شما می‌توانید با استفاده گلکسی S24 و S24 پلاس تصویرهای جزئی را با نویز کمتری ثبت کنید. این ۲ گوشی پرچم‌دار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کار می‌کند و می‌تواند عکس‌ها را با قدرت بیشتری پردازش کند.

گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23

این دو محصول پرچمدار سامسونگ از نظر اندازه و بزرگی صفحه نمایش شبیه یکدیگر نیستند، ولی دوربین آن‌ها مشخصات مشابهی دارد. دوربین اصلی گوشی‌ها ۵۰ مگاپیکسل و از نوع Samsung GN5   است. سنسور دوربین ۲۴ میلی‌متری است و با دیافراگم F1.8 کار می‌کند. لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی از جمله ویژگی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس هستند. پردازنده گوشی‌ها از نوع اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است، بنابراین شما می‌توانید در شب هم تصویرهای فوق‌العاده و جذابی ضبط کنید. یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با امکان زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل هم در کنار دوربین اصلی فعالیت می‌کنند. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای عکاسی کنید، ولی قصد خرید گوشی ارزان‌تری را دارید، گلکسی S23 پلاس و S23 را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید این موبایل ها در شرایط مختلف عکاسی کنید.

گوشی های مخصوص عکاسی سامسونگ

گلکسی S22 اولترا

این گوشی نسل قبل S23 اولترا است، ولی باز هم بهترین دوربین را دارد. دوربین اصلی گوشی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی فعالیت می‌کنند و اندازه سنسور هم ۱.۳۳/۱ اینچ است. اندازه پیکسل ۰.۸ میکرونی و گشودگی دیافراگم هم F1.8 است. یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو هم در کنار دوربین‌ اصلی قرار دارند. 

سنسورهای این دو دوربین ۱۰ مگاپیکسل هستند و زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری دارند. اگر می‌خواهید سلفی‌های باکیفیت بگیرید، گلکسی S22 اولترا همان چیزی است که دنبالش هستید. اگر بخواهیم درباره بقیه مشخصات موبایل صحبت کنیم، باید بگوییم که وزن گوشی ۲۲۸ گرم است و با ۲ سیم کارت کار می‌کند. صفحه نمایش گوشی ۶.۸ اینچ و سیستم عامل از نوع اندروید ۱۲ است. ظرفیت رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است.

شرایط خرید اقساطی موبایل سامسونگ

برای خرید اقساطی موبایل سامسونگ می‌توانید در سایت‌های فروش قسطی موبایل ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید. ثبت‌نام در این سایت‌ها با شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از ثبت‌نام، اطلاعات فردی و اطلاعات بانکی را کامل کنید. در این مرحله، سابقه بانکی شما بررسی می‌شود. بعد از تایید سابقه بانکی و دریافت رتبه اعتباری، می‌توانید مدارک فردی و چک صیادی را در سایت بارگذاری کنید. چک صیادی مدرک ضمانت شما است و لازم نیست روی آن قیمتی بنویسید. در نهایت، بعد از تایید مدارک، اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید با آن گوشی سامسونگ بخرید. بنابراین با روش خرید قسطی موبایل سامسونگ می‌توانید صاحب بهترین با دوربین باکیفیت شوید. 

 

ارسال نظر