تولید محتوا اینستاگرام با آژانس مارکتینگ هویج

تولید محتوا اینستاگرام با آژانس مارکتینگ هویج

برنامه‌هایی که توی گوشی موبایلتون دارید رو چک کنید، احتمالا از هر 10 شخص، حداقل 7 از اونا برنامه اینستاگرام رو روی موبایلشون دارند. سرعت شهرت و محبوبیت اینستاگرام بین مردم ما به شکلی پیش رفت که در حال حاضر این برنامه به یکی از کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین پلتفرم‌های ایران تبدیل شده است. اما بیاید منکر مزیت‌های این برنامه هم نشیم، برنامه اینستاگرام نقش اساسی و خیلی مهمی توی رشد کسب و‌کارها، مخصوصا برای کسایی که کار تولید محتوای اینستاگرام انجام میدن داشته، به همین دلیل هم هست که بیش از 90 درصد جامعه از این برنامه استفاده می‌کنند.

اما برای اینکه بشه یه کسب‌و‌کار رو با استفاده از برنامه اینستاگرام رونق داد، باید به چند معیار اساسی و مهم توجه کرد، یکی از این معیارهای خیلی مهم، تولید محتوا اینستاگرام هستش. از اونجایی که الگوریتم‌های اینستاگرام دائما در حال تغییر هستن، باید برای ثابت موندن تو این برنامه از روش‌های درست و اصولی برای تولید محتوا استفاده کرد. حالا به‌نظر شما این روش‌ها چه چیزهای هستن؟

از اونجایی که استفاده از اینستاگرام باید باتوجه به چند عامل باشه، ما باید ابزارهای مهم برای تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنیم، پس بیاید با این ابزارهای رشد و ترقی بیشتر آشنا بشیم.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

قبل از اینکه بدونیم چه جوری میشه با تولید محتوای اینستاگرام یه پیج پر بازدید بزنیم، یا کسب‌و کاری رو رونق بدیم، بهتره بدونیم که اصلا تولید محتوای اینستاگرام چیه؟ به بیشترین پیج‌های که در طول روز ازشون بازدید می‌کنید سر بزنید، کدوم پیج جذابیت بیشتری برای شما داره؟ کدوم پیج بیشتر شما رو به خودش جذب می‌کنه و اصلا راجب چه چیزی تو پیج صحبت میشه؟ اولین چیزی که ما تو برخورد با یه پیج اینستاگرامی بهش توجه می‌کنیم، محتوا پیج هستش، مثل پست، استوری، هایلایت استوری، کپشن و حتی کامنت مردم زیر پست‌های پیج.

پس یه پیج برای اینکه بتونه مخاطبین بیشتری به سمت خودش جذب کنه، باید محتوای جذابی هم داشته باشه. تولید محتوا به معنی منتشر کردن یا تولید کردن ویدیو، عکس، پست و رشته استوری‌های هستش که برای مخاطب جذاب باشه. حالا این محتوا می‌تونه درمورد یک موضوع خاص باشه، می‌تونه هم شامل روزمرگی‌های یه شخص باشه. اما مهم‌ترین چیزی که وجود داره اینکه نحوه بیان، طراحی پست و استوری و محتوای فیلم یا عکس چیزی باشه که مخاطب رو جذب کنه.

تو روند تولید محتوا شخص براساس میزان علاقه مردم به هر موضوع، پست و استوری‌هاش رو منتشر می‌کنه. مثلا اگه محتوا یه پیج درمورد داستان هستش، یه روز محتوای تاریخی منتشر می‌کنه، بعد از اون می‌بینه که پست و استوری‌های مربوط به اون مضوع بازخورد خیلی بیشتر و بهتری داشته، پس می‌تونه برای دفعات بعد هم از موضوعات تاریخی استفاده کنه که بتونه بازدیدکنندگان پیجش رو افزایش بده. البته این کار باید کاملا مطابق با سلیقه مخاطب باشه.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست

چرا تولید محتوا در اینستاگرام حائز اهمیت است؟

دو پیج صفر و تازه راه‌اندازی شده رو درنظر بگیرید، یکی از این پیج‌ها هر روز محتوای جذابی منتشر می‌‌کنه، اما اونیکی پیج هیچ ایده‌ای برای تولید محتوا نداره و بدون فکر، فقط یه سری اطلاعات رو منتشر می‌کنه. به‌نظر شما کدوم یکی از این دو پیج می‌تونند رشد بهتری داشته باشن؟ مسلما اون پیجی که بتونه با محتوای مناسب و درست، مخاطبان رو به سمت خودش جذب کنه قطعا تو زمان کمتری به رشد و ترقی می‌رسه.

به زبون ساده‌تر داشتن محتوا درست و اصولی می‌تونه هر پیجی رو تو مناسب‌ترین زمان به هدفش برسونه و حتی روند رشد پیج رو ه مشخص کنه. پون در حال حاضر عموم مردم به پیج‌های جذاب با محتواهای خاص و ویژه علاقه دارند. اما به‌نظر شما بهترین گزینه برای تولید محتوا چه کس یا کسانی هستن؟

تولید محتوا با آژانس مارکتینگ هویج

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسانی که دنبال تولید محتوای اینستاگرام هستن، اینه که چه محتوایی دو تو پیج منتشر کنند، یا چه محتوایی می‌تونه جذابیت بیشتری برای مخاطبین داشته باشه؟ اما خب، اصلا نباید نگران باشن، چون آژانس مارکتینگ هویج اینجاست تا با بهترین روش‌ها، یه محتوای جذاب و یونیک برای مخاطبین هر پیج درست کنه.

تولید محتوا با آآژنس مارکتینگ هویج

تولید محتوای اینستاگرام در آژانس مارکتینگ هویج اول از همه با مدیریت پیج اینستاگرام شروع میشه، یعنی مشاورین ما اول پیج شما رو به صورت کامل بررسی می‌کنند، نکات منفی، مثبت و چیزهای که نیاز به تغییر دارن رو بررسی می‌کنند و در نهایت با چند تغییر ساده، پیج رو متحول می‌کنند. بعد از اون روند تولید محتوای اینستاگرام، مناسب با کلیت پیج انجام میشه. یعنی تمام محتوای که برای پیج درست میشه، براساس یه روند مشخصی هستش که بتونه کسب‌و‌کار یا صاحب پیج رو به هدفش برسونه. همین روند باعث رشد و ترقی پیج میشه و می‌تونه مخاطبای زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

چرا باید از یک راهنما تو تولید محتوا استفاده کنیم؟

همونجور که گفتیم الگوریتم‌های اینستاگرام همیشه در حال تغییرن، مثلا محتوایی که شما 6 ماه پیش منتشر می‌کردید و بازدید خیلی خوبی داشت، الان چندان تاثیری تو جذب مخاطب نداره، پس باید روش تولید محتوا رو تغییر داد. برای اینکه بدونیم هر نوع محتوا در بازده‌های زمانی متفاوت چه تاثیری توی رشد پیج دارند، باید از کسی کمک بگیریم که به‌خوبی با الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا باشه. اونوقت شخص می‌تونه تمام روند‌های مختلف اینستاگرام رو معرفی کنه و به صاحب پیج کمک کنه که باتوجه به معیارهای اینستاگرام محتوا رو تولید کنند.

تاثیرات تولید محتوا در اینستاگرام

مثالی که تو بخش اهمیت تولید محتوا برای پیج زدیم رو یادتونه؟ حالا فکر کنید بعد از 6 ماه به این دو پیج سر بزنیم، به نظرتون کدوم پیج تونسته مخاطب بیشتری به دست بیاره؟ قطعا پیجی که از یه روند کلی برای تولید محتوا استفاده کرده باشه! چون باتوجه به هدفی که در نظر داره، روند مشخصی رو تعیین کرده و براساس همون روند محتوا رو منتشر می‌کنه.

از اونجایی که مخاطب نسبت به محتوای روزهای آینده هم اطلاعی نداره، براش جذابه که بدونه پیج چه محتوایی رو منتشر می‌کنه، پس با دنبال کردن پیج باعث رشد و گسترشش می‌شه. درست تو زمانی که بازدید یه پیج افزایش داشته باشه، پیج تو قسمت جست‌و‌جو یا اکسپلور اینستاگرام هم قرار می‌گیره و برای میلیون‌ها آدم نمایش داده میشه.

کلام آخر

در حال حاضر اینستاگرام یکی از کاربردی‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌های که می‌تونه باعث رونق هر کسب‌و‌کار یا حتی پیج شخصی بشه. به همین دلیل هم هست که تولید محتوای اینستاگرام یکی از مهم‌ترین اصول توی رشد این کار هستش. اما خب، از اونجایی که همه با الگوریتم‌های اینستاگرام آشنا نیستن، گاهی رسیدن به این مقصد سخت میشه.

پس یادتون باشه اولین قدم برای استفاده از اینستاگرام اینه که چه جوری از قابلیت‌های اون استفاده کنید. آژانس مارکتینگ هویج باتوجه به الگوریتم‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کنیم که بتونید بیشترین و بهترین بازخورد رو به دست بیارید!

 

ارسال نظر