اینستاگرام قابلیت شناسایی فالوورهای اسپم را آزمایش می‌کند

با این قابلیت شما می‌توانید دنبال‌کنندگانی را که جعلی یا غیرفعال هستند شناسایی و آن‌ها را از صفحه خود حذف کنید.

اینستاگرام قابلیت شناسایی فالوورهای اسپم را آزمایش می‌کند

اینستاگرام درحال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد فالوورهای اسپم را فیلتر کنند. این ویژگی فعلاً در حال آزمایش است و احتمال دارد به‌زودی برای همه کاربران عرضه شود. با فعال‌شدن این قابلیت، اینستاگرام حساب‌هایی را که احتمالاً اسپم هستند علامت‌گذاری می‌کند و از شما می‌خواهد قبل از اینکه شما را دنبال کنند، آن‌ها را تأیید کنید.

 

براساس این گزارش، قابلیت جدید اینستاگرام حساب‌های جعلی و غیرواقعی را شناسایی می‌کند و شما می‌توانید اجازه فالوکردن خود را به آن‌ها ندهید. این قابلیت به کاهش تعداد فالوورهای اسپم و غیرفعال در حساب شما کمک می‌کند و باعث می‌شود دنبال‌کنندگان واقعی بیشتری داشته باشید.

قابلیت جدید اینستاگرام برای شناسایی دنبال‌کنندگان اسپم

33

به نظر می‌آید نسخه آزمایشی این قابلیت، هنوز در شناسایی کاربران اسپم ضعیف عمل می‌کند؛ شاید اینستاگرام در زمان عرضه عمومی این قابلیت، آن را عیب‌یابی کند. همچنین مشخص نیست این قابلیت برای حساب‌های عمومی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر، چون به‌هرحال حساب‌های Private می‌توانند درخواست دیگر کاربران را، چه واقعی چه اسپم، کنترل کنند.

این ویژگی مزایای زیادی دارد. فالوورهای اسپم می‌توانند مشکلات مختلفی ایجاد کنند و بر حساب کاربری شما تأثیر بگذارند. مثلاً با قبول‌کردن درخواست فالوورهای اسپم، لیست فالوورهای شما بی‌نظم و آشفته می‌شود و پیداکردن افرادی که می‌خواهید محتوای آن‌ها را ببینید، دشوار می‌شود.

علاوه‌براین، داشتن فالوورهای جعلی می‌تواند بر نرخ تعامل شما تأثیر منفی بگذارد، زیرا احتمال کمتری دارد که این حساب‌های غیرفعال با محتوای شما تعامل داشته باشند. درنهایت، بسیاری از فالوورهای اسپم می‌توانند اعتبار حساب شما را کم و جذب فالوورهای جدید را سخت‌تر کنند. به‌هرحال داشتن فالوورهای اسپم به برند شما آسیب می‌رساند. بنابراین، حذف فالوورهای اسپم از حساب شما برای حفظ فعالیت سالم و معتبر در رسانه‌های اجتماعی ضروری است.

همچنین، چند روز پیش نیز خبری منتشر شد که اینستاگرام قصد دارد استوری‌های 7 روزه در اختیار کاربران قرار دهد. با این قابلیت می‌توانید استوری‌های خود را به مدت هفت روز در دسترس دیگران قرار دهید.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر