اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود

در به‌روزرسانی آینده‌ی واتساپ، کاربران می‌توانند استاتوس (قابلیت مشابه استوری) را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند.

اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود

واتساپ، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب با بیش از ۲٫۵ میلیارد کاربر فعال، قرار است با معرفی ویژگی جدیدی به کاربران اجازه ‌دهد تا Status (قابلیتی مشابه استوری) را در دو پلتفرم واتساپ و اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند.

واتساپ که پیش‌تر به ویژگی‌‌هایی مشترک با فیسبوک مجهز شده بود، در حال گسترش ارتباطاتش با اینستاگرام است تا روند به‌اشتراک‌گذاری محتوا با مخاطبان ساده‌تر شود.

به‌گزارش WABetaInfo، ویژگی جدیدِ در حال توسعه‌ی واتساپ به کاربران امکان می‌دهد تا بدون دردسر به‌روزرسانی‌های Status خود را مستقیماً در استوری اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند. با حذف نیاز به ایجاد و ارسال به‌روزرسانی‌های جداگانه به‌صورت دستی در هر پلتفرم، روند اشتراک‌گذاری محتوا بهبود پیدا می‌کند.

مزیت صرفه‌جویی در زمان این ویژگی مهم است. به‌جای اختصاص زمان به ایجاد و ارسال به‌روزرسانی‌های یکسان در واتساپ و اینستاگرام، کاربران می‌توانند این کار را در یک مرحله انجام دهند و تعامل رسانه‌های اجتماعی خود را ساده‌تر کنند.
 
ادغام Status و استوری علاوه‌بر راحتی، ثبات در اشتراک‌گذاری محتوا را در پلتفرم‌های متا ارتقا می‌دهد. بدین‌ترتیب، کاربران می‌توانند مطمئن شوند که محتواهای جدیدشان به‌سادگی در کل پلتفرم‌های اجتماعی منتشر و هویت منسجم آنان برای مخاطبان حفظ می‌شود.

اختیاری‌بودن ویژگیِ اشتراک‌گذاری Status در استوری به کاربران امکان می‌دهد تا اگر ترجیح می‌دهند به‌روزرسانی‌های جداگانه را در هر پلتفرم حفظ کنند، بتوانند بدون محدودیت این کار را انجام داد.

ادغام با اینستاگرام گام دیگری در تلاش‌های مداوم واتساپ برای ارتقای تجربه کاربری است. این برنامه به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای ارائه‌ی بهتر به کاربران پرشمار خود معرفی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به اضافه‌شدن کد مخفی برای محافظت از چت و ویژگی تأیید ایمیل در آیفون اپل اشاره کرد. ویژگی اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های Status در اینستاگرام هنوز در دست توسعه است؛ اما به‌زودی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود.

منبع: آخرین خبر

 

ارسال نظر