فوروارد پست‌های کانال در واتساپ امکان‌پذیر می‌شود

واتساپ در حال آزمایش قابلیت فوروارد پیام‌های موجود در چت‌ها و گروه‌ها به کانال است.

فوروارد پست‌های کانال در واتساپ امکان‌پذیر می‌شود

واتساپ اخیراً چند ویژگی جدید به نسخه‌ی بتای برنامه‌ی اندرویدی خود اضافه کرده است؛ ازجمله اشتراک‌گذاری آسان‌تر صفحه‌نمایش و اشتراک‌گذاری خودکار وضعیت اینستاگرام. علاوه‌بر‌این، قابلیت‌های جدیدی به کانال‌های پیام‌رسان متعلق به متا اضافه شده است و طبق گزارشی جدید، این اپلیکیشن قصد دارد امکان فوروارد پیام به کانال‌ها را نیز ارائه دهد.

طبق اعلام WABetaInfo، کاربران واتساپ به‌زودی می‌توانند پیام‌های موجود در چت‌های دیگر را به کانال‌های این پیام‌رسان فوروارد کنند. ویژگی مذکور از ارسال پیام متنی، تصویر، ویدئو، فایل‌های Gif، پیام صوتی، استیکر و... پشتیبانی می‌کند. قابلیت فوروارد پیام به کانال‌ها در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید واتساپ با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۲۶٫۲ مشاهده شده است؛ بنابراین، دارندگان گوشی آیفون فعلاً نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

405

قابلیت فوروارد پیام‌های گروه و چت به کانال‌های واتساپ در نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان ارائه شده است.

قابلیت فوروارد پیام به کانال در واتساپ درحال‌حاضر در دست توسعه است و حتی همه‌ی آزمایش‌کنندگان بتا به آن دسترسی ندارند. طبق اسکرین‌شات فاش‌شده، این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا پیام‌های گروه یا مکالمات دیگر را به کانال‌های خود ارسال کند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی ویژگی جدید واتساپ این است که کاربر قبل از فوروارد پیام از چت و گروه به کانال، می‌تواند آن‌ را ویرایش کند. باتوجه‌به اینکه قابلیت مذکور درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی ارائه شده است، انتظار داریم به‌زودی برای عموم کاربران دردسترس قرار گیرد.

منبع: زومیت

 

ارسال نظر