آشتی دوباره ترامپ و ماسک!

حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، که مدتی پس از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک از حالت مسدود خارج شده بود، اما فعالیتی در این پلتفرم نداشت حالا برای اولین بار با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی فعال شده است.

آشتی دوباره ترامپ و ماسک!

به گزارش کلیک، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، فعالیت خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) را از سر گرفت و مصاحبهٔ برنامه‌ریزی‌شدهٔ او با ایلان ماسک، مالک این شبکه، با تأخیر پخش شد.

مصاحبه دونالد ترامپ با ایلان ماسک روز دوشنبه ۲۲ مرداد قرار بود رأس ساعت ۲۰ به وقت شرق آمریکا آغاز شود، اما این گفت‌وگو ساعت ۲۰:۴۲ آغاز شد.

ایلان ماسک مشکلات فنی را دلیل این تأخیر عنوان کرد و آن را به نوعی حمله سایبری از طریق ایجاد ترافیک مصنوعی در شبکه نسبت داد؛ به گزارش رویترز، این ادعای آقای ماسک تأیید نشده است.

به دلیل مشکلات فنی، شماری از کاربران شبکه ایکس نتوانستند مصاحبه را به‌طور زنده دنبال کنند اما طبق آمار این شبکه، در لحظهٔ شروع بیش از یک میلیون نفر مخاطب داشت.

دونالد ترامپ تنها ساعاتی قبل از این مصاحبه به شبکه اجتماعی بازگشت و طی چند ساعت چندین پست منتشر کرد.

حساب کاربری آقای ترامپ در توئیتر، نام قبلی شبکه ایکس، از هشتم ژانویه ۲۰۲۰ مسدود شده بود. او پس از مدیریت ایلان ماسک بر شبکه ایکس تنها یک بار، شهریور سال گذشته، یک پست که مربوط به کمک‌های مالی برای ستاد انتخاباتی‌اش بود، در این شبکه منتشر کرد.

رویترز با اشاره به کاهش آراء دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها، مصاحبه رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با مالک شبکه ایکس را فرصتی برای بازگشت او به کانون توجهات توصیف کرده است.

بنابر این گزارش، کامالا هریس، رقیب دموکرات دونالد ترامپ، به پیشتازی قبلی او در نظرسنجی‌ها پایان داده و همایش‌های انتخاباتی او به رأی‌دهندگان دموکرات انرژی دوباره بخشیده است.

ایلان ماسک با انتشار یک تصویر، از بازگشت دونالد ترامپ به ایکس استقبال کرد.

او در انتخابات چهار سال قبل از جو بایدن در برابر دونالد ترامپ حمایت کرده بود، اما رفته‌رفته موضعش نسبت به آقای بایدن تغییر کرد.

 

ارسال نظر