امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش کلیک، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. مطابق شیوه جدید ثبت‌نام رویداد اینوتکس، به‌منظور ارتقای دستاوردهای قابل‌ ارائه در نمایشگاه، سطح نوآوری محصولات و دستاوردهای مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشاوره‌های لازم برای ارتقای حضور و استقرار محصولات نوآورانه ارائه شود.

در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویدادهای جانبی مانند اینوتکس‌پیچ، ریورس‌پیچ، استیج اینوتکس و رویداد دانش آموزی سیکاپ نیز برگزار خواهد شد که برنامه این نشست‌ها در نشانی inotex.com قابل مشاهده است.

اینوتکس ۲۰۲۴ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می‌شود. در بخش نمایشگاهی، بازیگرانی که به نحوی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که می‌توان به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اشاره کرد.

ارتباط مستقیم با هزاران بازدیدکننده، کارآفرین و مسؤولان دولتی، اطلاع از آخرین تحولات فناورانه و تغییرات نوآوری در منطقه و کشف فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه‌گذار از جمله فرصت‌ها و ظرفیت‌های نمایشگاه اینوتکس محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی inotex.com مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۵۰۳۰۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر