تقدیر از برترینهای الکام پیچ، تینواستارز و توان تک

در آخرین روز از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ برترینهای الکام پیچ، تینواستارز و توان تک تقدیر شدند و جوایز نقدی دریافت کردند.

تقدیر از برترینهای الکام پیچ، تینواستارز و توان تک

به گزارش کلیک، در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، از برگزیدگان بخش الکام پیچ با حضور علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و رضا حیدری دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در سالن ۸ این نمایشگاه تقدیر شد.

در این دوره از الکام پیچ استارتاپ های دارای ایده های برتر در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال  به رقابت پرداختند و استارتاپ خود را در معرض قضاوت داوران  قرار دادند.

در این دوره بعد از داوری استارتاپ ها ۳تیم برتر انتخاب شدند و یک استارتاپ نیز به عنوان چهارمین استارتاپ به دلیل ایده و نوآوری معرفی شد که در مجموع نظر داوران تیم《 فامون 》برای ارائه صادقانه، ایده خلاقانه و فرهنگی تیم اول انتخاب شد.

تیم 《دوپامین》به خاطر نوآوری و استفاده از هوش مصنوعی در علم پزشکی، رتبه دوم و تیم《سنجاب》به دلیل راه حل کاربردی در زمینه تحقیقات بازار و نظرسنجی آنلاین رتبه سوم این دوره از رقابت الکام پیچ را کسب کردند.

تیم 《کُمِک》پلتفرم مکانیک یاب خودرو اولین اپلیکیشن تعمیرگاه و مکانیک یاب خودرو نیز به عنوان تیم چهارم این دوره شناخته شد.

همچنین به سه استارتاپ برتر به ترتیب ۲۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت شد.

71c9510b-1f4c-42f9-8c10-cb9e85dbd1fe

تیم ها و ایده های برتر تینواستارز الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند

بر اساس این گزارش تیم ها و ایده های برتر دانش آموزی در قالب بخش تینواستارز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ معرفی شدند.

 تینواستارز یکی از بخش های نمایشگاه الکامپ است که میزبان نوجوانان دانش آموز فناور و نوآور از سراسر ایران است؛ امسال و در نمایشگاه الکامپ ۲۷، چهارمین رویداد تینواستارز با حضور ۲۰ تیم‌ استارتاپی دانش آموزی برگزار شد.

رویداد تینو استارز ماحصل رویدادهای کارآفرینی دانش آموزی با رویکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و «کمپ‌های برنامه نویسی» است که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، دفتر اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و راهبری و اجرای بخش خصوصی با الویت مناطق کم برخوردار برگزار شد.

 در این پروژه تلاش شد تا ضمن توسعه نگرش کار آفرینی در دانش آموزان و شکل گیری مناسب و زیرساختی تیم های دانش آموزی، آنها را در فضاهای واقعی کسب و کار و رقابت با استارتاپ های بزرگ و کوچک قرار دهند.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه بر اساس تصمیم هیات داوران از ۵ تیم تقدیر شد. تیم 《اسکیل آپ 》با فعالیت در حوزه فروش محصولات دانش آموزی به خاطر ارائه متفاوت  از سوی داوران به عنوان تیم اول معرفی شد.   تیم 《ELAI(سالمندان)》به خاطر تحقیقات خوب میدانی رتبه دوم  و  تیم 《مکی داگ 》به دلیل متفاوت بودن با سایر تیم های دانش آموزی رتبه سوم را کسب کردند. همچنین در بخش شایسته تقدیر از دو تیم《بایوکد》و تیم《پارک مهارت》 به ترتیب رتبه چهارم و پنجم تقدیر شد.

 

برترین های بخش توان تِک الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند

برترین های بخش توان تِک بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ در زمینه دسترسی پذیری دیجیتال معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است رویداد توان‌تِک (Tavan Tech) یکی از بخش های نمایشگاه الکامپ است که به گردهمایی شرکت‌های موفق استارت‌آپی و تجارت الکترونیک، معرف توان‌یابان موفق و شاغل در اینگونه شرکت‌ها می‌پردازد، از طرف دیگر سرویس‌ها و خدماتی که باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان‌یابان شود را معرفی می‌کند.

WhatsApp Image 2024-07-02 at 19.07.32

توان‌تِک فرصتی است تا توان‌یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های اشتغال پایدار در اینگونه شرکت‌ها، از روش‌های نوین برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند.

همچنین مدیران شرکت‌های استارت‌آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار کرده ، علاوه بر بازاریابی به مسؤولیت‌های اجتماعی شرکتی در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

 

 

ارسال نظر