الکامپ 27 با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" آغاز به کار کرد

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" امروز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغازبکار کرد.

الکامپ 27 با شعار  "همه با هم برای اقتصاد دیجیتال" آغاز به کار کرد

به گزارش کلیک در این دوره از نمایشگاه حدود 500 شرکت خصوصی و استارتاپی  داخلی حضور دارند، همچنین با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ به صورت بین المللی نیز برگزار می‌شود، امسال نیز نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی آخرین دستاوردها محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر حضور شرکت های مهم و اصلی بازار ICT در ۱۵ سالن نمایشگاه، بخش‌های جانبی و مهم الکامپ مانند «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک »، «الکام تاکز » نیز برگزار و به بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه فعالیت‌های متنوعی ارائه می شود.

در الکامپ ۱۴۰۳ از مفاهیمی مانند هوش مصنوعی، لندتک، تجارت الکترونیکی گرفته تا حوزه بازی، سخت‌افزار، امنیت سایبری، سلامت دیجیتال و اینترنت اشیا صحبت شده و پنل‌ها و سخنرانی‌هایی در این زمینه برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

امسال ۱۷ سالن نمایشگاه بین‌المللی در اختیار الکامپ بوده و ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

 

 

ارسال نظر